torstai 4. elokuuta 2016

NELJÄT KUVAT

IMG_2134
Halusin maistaa tätä vaahtokarkkivaahtoa, sillä en ollut koskaan aiemmin ostanut sitä. Kuulemma jenkkityylisesti tätä dipataan hedelmien kanssa, mut musta tää oli tosi hyvää suoraan purkistakin! Oon himoinnut tätä jo jonkun aikaa, sillä vetäisin puolet purkista ekalla kerralla ja nyt sitä ei arvatenkaan oo yhtään jäljellä. Vitsailin, että kun tää purkki ei paina mitään, niin tätä vois kantaa töissä mukanaan ja napostella makeanhimoon... 

IMG_0373
Arvatkaa mitä! Opiskelujutut on nyt sataprosenttisella varmuudella varmistettu: yhteisöpedagogian opiskelu oli aiemmin vähän kiikunkaakun, mut tällä viikolla sain tiedon mun hyväksymisestä opiskelijaksi. Osasin kyllä varautua tähän, mut oli silti helpotus saada ihan virallista tietoa. Syksyllä alkaa siis ihan kunnon opiskelijaelämä kahden koulun kanssa... Vähän hirvittää ajatus ja sen rankkuus, mut tuun kertomaan syksyllä enemmän fiiliksiä, kun oon päässyt opiskelun makuun.

IMG_2138
Tää on varmaan ainut kasvi, joka meillä on enää elossa. Kaikki kuolee ja homehtuu, joka kai tarkoittaa, ettei me olla kovin hyviä viherpeukaloita. Mun mansikkapensaskaan ei tehnyt tätä vuonna yhtään mansikkaa, josta olin äärimmäisen pettynyt...

IMG_2135
Mun oli pakko ostaa meille pari peliä, sillä meillä ei oo ollut aiemmin niitä ollenkaan. Erityisesti ootetaan ton parisuhdepelin pelaamista, kunhan saadaan joku kaveripariskunta meille kylään. Joten, jos siellä on joku innokas illanistujaisten viettäjä, niin tänne vaan!

6 kommenttia:

  1. Mä oon tota vaahtokarkkitöhnää miettiny et onks se mistää kotosin, se näyttää niin herkulliselta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Mä tykkäsin tosi paljon sellasenaankin siitä :-D

      Poista
  2. Mä oon niin monet kerrat kattonut tota vaahtokarkkipurkkia, että nyt on ehkä viimeistään pakko ostaa ja maistaa! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osta, mut vaan siinä tapauksessa, että oot kunnon sokerihiiri :-D

      Poista
  3. Voitas viettää iltaa lautapelien parissa vaikka viikottain! :-D toi Viivi & Wagner peli löytyy itseasias täältäkin ja ollaan jo aika hyviä siinä ;-)

    http://playingwithmylifeviivi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla! Aijaa, me ei olla sitä pelattu vielä ollenkaan ja ei oltu aiemmin ees kuultukaan siitä :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)