keskiviikko 24. elokuuta 2016

PITKÄ JA KIIREINEN VIIKKO

IMG_4016
IMG_4040
IMG_4029
IMG_4033
Huh, taas on keskiviikko, vaikka just hetki sitten kirjottelin viime viikon fiiliksiä. Tää viikko on superkiireinen, sillä vaikka oon kesälomalla, niin mulla on kalenterissa 8 työvuoroa viikon sisällä.  No joo, mut jostain oli ne shoppailurahat revittävä, jotta ei tarvii tulla tyhjin laukuin takaisin. Paiskin töitä ihan sunnuntai-iltaan saakka ja siitä suoraan meen pikapäikkäreitten kautta lentokentälle, whii! Oon yrittänyt pakkailla vähän etukäteen, mut suoraansanottuna oon ollut niin väsynyt, että pakkaaminen näyttää aika heikolta tällä hetkellä. Yleensä mä oon se tyyppi, jonka matkalaukut on pakattuna jo kuukautta ennen reissua, mut en nyt. Yritän saada perjantaina hoidettua sen, jotta voin olla viikonlopun ihan stressaamatta asiasta. Mulla on sellanen pitkä "to do"- lista, jossa on niin paljon tehtävää, että oon karsinut sitä yksitellen pienemmäksi. Yksi niistä jutuista alkaa olla valmis, kun oon tehnyt yhtä kivaa projektia blogijuttujen parissa. Nää kuvat on maanantailta, kun käytiin juhlistamassa yhtä synttärisankaria ja käytiin 3.linjassa syömässä. Ollaan aika huonoja käymään ulkona syömässä, sillä usein kokataan vaan kotona ja ne ravintolareissut jää siihen, kun treffataan kavereitten kanssa. 

2 kommenttia:

  1. Huh! No mutta hyvä että töitä riittää! :D
    Muksaa reissua ^^

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, vaikka ne vaatiikin aika paljon väsymyksen vuoksi :-) Kiitos paljon!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)