tiistai 20. syyskuuta 2016

10 X LOSISTA

IMG_5004
♥ Tää kuva on San Diegosta, johon tehtiin päiväreissu. Sinne meni muutama tunti bussilla ja käytettiin meiän päivä rennosti kiertämällä pääkatuja ympäriinsä. Samalla reissulla käytiin syömässä koko reissun yhdessä hienoimmassa paikassa, mikä meinattiin aluksi kokonaan jättää kokematta, kun luultiin sen olevan kallis. Kurkkasin kuitenkin sisään ja se olikin ihan tavallisen hintainen paikka!

IMG_4909
♥ Hamppareilla, jälleen kerran... Mä en syö ollenkaan salaattia ja monissa paikoissa oli vaihtoehtoina ainoastaan leipä, hamppari ja salaatti. Kahen viikon aikana söin varmaan kymmenen erilaista hampparia tän seurauksena ja oli ihanaa, kun joskus tuli eteen sellainen ravintola, josta sai pastaa.

Kollaasit20
♥ Losin shoppailumahikset oli ihan umpisurkeat (oikeesti, uskokaa tai älkää!) ja jokaikinen mun vaate oli siksi Forever21:sta ostettu. Muita vaatekauppoja ei yksinkertaisesti ollut paria lukuunottamatta, joten tää kauppa pitää edelleen mun lempikauppani- leimaa pystyssä. Froyot taas puolestaan on niin hyviä, etten millään raaskisi kävellä niitten ohi ostamatta mitään. Tässä on mun lempparimaut eli kookosta, mansikoita, karhunvatukoita, suklaata ja pensasmustikoita. 

IMG_4914
♥ Milläs muullakaan kuin hampparilla, haha... Ruoka oli järjettömän kallista siellä ja tää annos taisi maksaa about 25€ :-D Mun annos, joka sisälsi pelkän pihvin ja hampparin, ilman salaattia ja ranuja, maksoi 20€, joten aika hintavaa.

IMG_4902
♥ Korkeet paikat on niin mun juttu, mut meiän harmiksemme ei päästy käymään ihan niissä korkeimmissa rakennuksissa, kun niitten turvavalvonta oli aika tiukkaa. Tää kävi kuitenkin hyvin mulle, kun näki kaupunkia vähän paremmin ja isommalta etäisyydeltä.

IMG_4897
♥ Ace:n hotellissa kuvaamassa maisemia, tää on siis sama paikka kuin edellisessäkin kuvassa.

IMG_4818
♥ Tässä oltiin kattomassa Hollywood- kylttiä ja kaikki räpsi kuvia hirveellä nopeudella. Luulin jotenkin sitä paljon erilaisemmaksi kuin se todellisuudessa oli. 

IMG_5002
♥ Palmuja, palmuja ja palmuja. Ei enää reissua tän vuoden puolella, joten ehkä täytyy miettiä, että mihinköhän sitä ensi vuonna suuntaisi talvea karkuun. Koulusta onnistuis pitämään pieni loma, mut en tiedä sen hetkisestä työtilanteesta taas sen enempää - tai sitä, että oonko edes saanut siihen mennessä kivaa työpaikkaa.

IMG_4790
♥ Walk of famella bongaamassa tuttuja. Oon kyllä niin pihalla kaikista julkkiksista, että löysin ainoostaan yhden tutun nimen, nimittäin Shakiran!

IMG_4839
♥ Käytiin kunnon jenkkimäisessä pikaraflassa syömässä nälkäsinä ja meininki oli kyllä sen mukaistakin. Hauska kokemus kuitenkin nähdä ne leffoissakin olleet paikat, joissa nuoret käy syömässä koulun jälkeen.

4 kommenttia:

  1. Olipa kiva pieni katsaus reissuunne! :) Huh, aika hintavia nuo hampurilaisateriat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli :-) Ja joo, ne tosiaan oli hintavia, vaikkakin ihan hyviä!

      Poista
  2. oot puhunut paljon että haluat kehittää blogias ja yks iso asia ois kuvien suoristaminen. ärsyttävän näköstä kun talot ja horisontti on vinossa, eikä se vinous ole edes niin suuri, että sen voisi sanoa olevan tehokeino.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että annoit rakentavaa palautetta :-) Oot itseasiassa ainut, joka asiasta on mulle sanonut. En tiedä, että onkohan mun silmissä vikaa, mutten ite näe näitä ollenkaan häiritsevän vinoina, eikä näe yksikään, jolta oon asiasta kysynyt :-D Sen takia en osaa ottaa asiaan sen kummemmin kantaa! Mä tykkään näistä tällä tavoin, mut en myöskään väkisin ota kuvia vinottain, vaan joskus kuvakulma vaan on huono (jos se oli se pointti, mitä tarkoitit?). Joten, jos pystyt yhtään selventämään asiaa, niin ymmärrän sua varmasti paremmin.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)