lauantai 17. syyskuuta 2016

ARKI ON TAAS TÄÄLLÄ

IMG_4491
IMG_4546
IMG_4501
IMG_4551
IMG_4527
IMG_4552
Huh, oon päässyt jälleen takaisin arjen makuun. Tapahtumatuottajan opintoja on kolmesti kuukaudessa ja yhteisöpedagogian opinnot starttaan luultavasti tänään. Nyt iski karu todellisuus vastaan, kun rupesin miettimään, että miksen voinut käydä yhtä koulua kerrallaan... Olis ollut niin helppo vuosi tiedossa ja nyt harmittaa eniten se, etten tutustu uusiin tyyppeihin yhteisöpedagogiassa, oo mukana opiskelijapippaloissa tai ylipäätänsä kunnon opiskelijaelämässä. Alotan vasta toisen vuoden muiden kanssa, mut jos jotain positiivista haetaan, niin ainakin valmistun vuoden etuajassa tällä tavalla. Ensimmäinen viikko Suomessa on ollut niin kiireinen, kun on pitänyt ehtiä kaikenlaisiin tapahtumiin ja kokouksiin, joista oon ollut jäljessä. Oon onneksi aika hyvin saanut rästijuttuja hoidettua, mut vielä on lähinnä koulujuttuja paljon tehtävänä. Kohta ollaan menossa ottamaan asukuvia ja oon ihan innoissani, sillä mulla on jonkin verran uusia vaatteita, joten on superkiva saada asuihin vaihtelua! Ostin Losista paljon pitkähihaisia, joten ne menee hyvin tänne syksyyn ja pääsee varmasti kuviinkin. Yleensä mä oon ostanut paljon toppeja, jotka ei oo kovin käytännöllisiä, mut nyt kielsin itteäni ostamasta sellasia. Mutta joo, asukuvat odottaa, jotta pääsen joskus julkaisemaan ne täälläkin puolella. 

2 kommenttia:

  1. Jee, asukuvia odotellessa! Miulla on jotenki kriisi just pitkähihaisten kanssa menossa, en ikinä löydä kivoja yksilöitä shoppailukierroksien varrelta, mut sit muiden blogeissa bongailen sellaisia senkin edestä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiva kuulla, että niitä ootetaan! Mulla on ollut Suomessa ihan tismalleen sama ongelma, mut ulkomailta löydän vähäsen paremmin, vaikken sieltäkään kovin hyvin :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)