tiistai 13. syyskuuta 2016

ASIAA BLOGISTA

IMG_3309
IMG_2568
IMG_3238
IMG_1770
IMG_8134
IMG_3267
Tää vuosi on ollut blogin parhain. Oon päässyt osallistumaan ensimmäistä kertaa erilaisiin yhteistyökamppiksiin, saanut lisää seuraajia, tutustunut uusiin ihaniin bloggaajiin kasvotusten ja onnistunut postaamaan enemmän kuin pariin viimeiseen vuoteen. On tuntunut siltä kuin oisin ollut liekeissä tän harrastukseni kanssa. Tiiättekö, kun jokaisessa harrastuksessa on niitä ylä- ja alamäkiä? Mä oon tällä hetkellä korkeessa ylämäessä ja avaan bloggerin tekstikentän varmaan kymmenen kertaa päivässä. Postausideoita pursuu päässä niin paljon, että joudun kirjottelemaan niitä jatkuvasti ylös, etten unohtaisi niitä. Poikaystäväkin on ollut mielissään, kun on päässyt aveciksi pariin yhteistyökamppikseen ja on nähnyt, millaista se elämä on. Se on tuonut uutta puhtia häneen, kun on blogikuvien ottamisen lisäksi päässyt osaksi muihinkin juttuihin. Ennen kuin lähdin Losiin, niin kirjottelin sormet sauhuten kuusitoista ylimääräistä postausta valmiiksi, jotta blogissa olisi elämää mun lomankin aikana. Ei tulisi enää mieleenkään, ettenkö päivittelisi mitään moneen päivään, puhumattakaan viikoista! Tää on niiiiiin rakas harrastus, etten pystyisi kyllä enää luopumaan tästä. Ties kuinka monta ovea tän kirjoittaminen on avannut mun elämässäni. Niin monta, ettei mua edes haittaa ne parit ovet, jotka on tän myötä sulkeutuneet. On tää kyllä kaiken sen arvoista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)