maanantai 19. syyskuuta 2016

BLOGGAAJAN POIKAYSTÄVÄNÄ

Tällä kertaa maanantaipostaus ei oo mun omaa käsialaani, vaan annoin poikaystävän päästä kirjoittajan rooliin. Aika monesta kohdasta tuli kysyttyä, että mikököhän hänen perimmäinen ideansa jossain asiassa on, kun se aukesi jopa mulle vähän erillä tavalla kuin tarkoitus oli. Tässä siis kokonaan sensuroimaton teksti (johon lisäsin ainoastaan muutamatkymmenet pilkut), olkaa hyvät!

IMG_5535
IMG_5573
IMG_5540
Mä suhtaudun Nooran bloggaamiseen ihan positiivisesti. On kiva, et Noora on löytäny jonkun jutun, mistä se tosissaan tykkää. On myös hienoa nähdä, miten toinen kehittyy rakastamassaan asiassa. Oon lukenu Nooran jokaisen postauksen ja nähny, miten tekstien taso on noussut. Toivon, et nousujohteisuus blogissa jatkuis ja Noora sais saavutettua tavotteita, mitä sillä on blogin suhteen ollut. Erityisen ylpee oon ollut, kun blogi on saanut ihan oikeeta tunnustusta. Tietenkään kaikki sen postaukset ei oo mun mitään lemppareita ja en varmasti een lukis Noora blogia ellei seurusteltais. Eniten tykkään lukee postauksia aiheista, joita ollaan tehty yhessä tai joissa oon ite ollu mukana. On ihan mielenkiintosta nähä, miten esimerkiksi syömässä käyminen muuttuu postaukseks. Vähemmän mua sit taas kiinnostaa ostospostaukset.

IMG_5621
IMG_5669
IMG_5653
Kuvailu on tottakai tärkee osa bloggaamista. Niin se on Noorallekin ja poikaystävänä oon saanu vakkarikuvaajan tittelin. Käydään yleensä ainakin kerran viikossa ottamas kerralla monet kuvat, mikä on musta ihan kiva. Yleensä nää kuvauspäivät on myös sellasia päiviä, millon ollaan sovittu et ollaan ihan vaan toistemme kaa. Mitä kauemmin Noora on blogia kirjottanu, sitä selkeemmäks sil on tullu kuva siitä, millasen blogin ja millasia kuvia se haluaa. Yleensä Noora osaakin sanoo tarkalleen, millasii kuvia mun ois tarkotus ottaa. Kuvaaminen ei oo mikään mun lempparijutttu, mut tiiän, miten tärkee juttu blogin kirjottaminen on Nooralle, joten otan yleensä kuvat ihan mielelläni. Joskus tulee kyllä itelläkin innostuttua tosissaan, kun kuvat onnistuu tosi hyvin. On myös tottakai niitä päiviä, millon kuvista ei kertakaikkiaan tuu mitään ja kuvat on epätarkkoja. Tällön meillä molemmilla meinaa yleensä mennä hermot ja yleensä meneekin. Jälkeenpäin aateltuna ne tilanteet on aika koomisia kun kuvia otettaessa Noora hymyilee kun enkeli, mut samantien ku tulee kattomaan tuloksia, naama vääntyykin kaksinkerroin ja ärräpäät lentää. 

IMG_5675
IMG_5609
IMG_5684
Blogin kirjottaminen vie tottakai paljon aikaa. Jos sitä ei kirjota ite tai kato vierestä kun toinen kirjottaa, on vaikeeta tajuta, miten paljon työtä ja aikaa se oikeesti viekään. Se onkin yks negatiivinen juttu, mikä blogista aiheutuu. Noora viettää mahollisesti koko päivän koneella kirjottamassa postauksia. Sillon, jos Noora on töissä päivittäin ja käyttää loppupäivän postausten tekoon, ei siin jää paljon aikaa vietettäväks mun kanssa. Bloggaaminen näkyyy myös oikeestaan kaikessa, mitä tehään yhessä. Kuvia pitää ottaa kaikesta mahollisesta. Mul onkin tullu jo ihan automaattiseks tavaks, et ollaan missä tahansa syömässä, en ikinä koskekaan ruokaani, ennenku Noora on ottanu kuvat järkkärillä ja kännykällä. Mutta on myös kiva, että kaikki yhteset tekemiset jää muistiin postausten muodossa.

IMG_5690
Oon päässyt Nooran mukana muutamiin blogitapahtumiin, mikä on ollut mielenkiintosta. Etenkin on ollut hauskaa nähä, miten paljon yritykset hyödyntää bloggaajia ja miten me Nooran kanssa ollaan hyödytty siitä. Ja kyllä Noora on noi ''etuudet'' ansainnutkin. Oon nähny myös monia muita blogeja ja oon vakaasti sitä mieltä, et oma muru ei jää monellekaan kakkoseks blogimaailmassa. Haluun nähdä Nooran menestyvän bloginsa kanssa entisestään ja tiiän, et se tulee vielä tapahtumaankin.

8 kommenttia:

  1. Hei ihanan erilainen postaus, ja hymyn huulille saavia kuvia! Ootte upea pari, kaikkea hyvää teille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit! Mietin pitkään, kuinka toteuttaisin tän, mutta päädyin vaan otsikoimaan tän valmiiksi ja laitoin läppärin Joonaksen syliiin :-D Kiitos paljon Anni, kiva kun kommentoit ♥

      Poista
  2. Ihana ja rehellinen postaus! Sun blogi onki mun mielestä rehellisimpiä blogeja mitä oon ikinä lukenut! Kiva kuulla myös poikaystävän mielipiteitä sun bloggailusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit, tää kommentti piristi mun aamua tosi paljon! Kiitos kauniista sanoista ♥

      Poista
  3. Voi tää oli jotenkin niin symppis postaus ♥ Ihanan paljon tekstiä sun poikaystävä saanut aikaiseksi ja hauska kuulla mitä hän ajattelee tästä kaikesta =) Aivan sairaan söpöjä kuvia teistä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiitos mielettömästi sun kommentista ♥ Kiva kuulla!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)