keskiviikko 14. syyskuuta 2016

ENSIMMÄINEN KOULUPÄIVÄ

IMG_2614
IMG_2639
IMG_2624
IMG_2648
IMG_2618
IMG_2600
IMG_2631
Huomenta! Mä oon saapunut Suomeen muutamia tunteja sitten ja olemattomien yöunien kera suuntaan nyt ensimmäiselle koulupäivälleni. Väsyttää ihan järjettömästi, sillä olin kotona joskus kolmelta aamuyöstä ja vajaan neljän tunnin päästä alkoi jo koulu. Koulusta kotiin tullessa aion kyllä nukkua koko illan, jotta saisin univelkaa ja aikaeroväsymystä vähän pienemmäksi. Tää on pieneksi hetkeksi viimeinen ajastettu postaus ja tän jälkeen onkin aika palailla Jenkkijuttujen kanssa! Mulla on matkasta niin paljon kerrottavaa, etten millään malttais olla kertomatta niitä tänne. Ja ensimmäistä kertaa moniin vuosiin mulla ei oo seuraavaa matkaa varattuna, vaan aion pysytellä täällä jonkin aikaa aloillani. Yritänkin pysyä koko tän vuoden ihan vaan kotona, keskittyä kouluihin ja miettiä reissuja sitten vuoden vaihtuessa. Reissailu on ollut ihanaa, mutta koen mun aikani olevan nyt kotisohvalla, sillä haluun nauttia läheisten kanssa vietetyistä päivistä ihan täysillä. Enää ei tarvitse pitää matkalaukkuja jatkuvasti lähtövalmiina, vaan otan seuraavaksi projektiksi päivittää meiän kodin sisustusta vähän erilaisemmaksi. Kaipaan tänne jotain uutta, sillä osa seinistä ammottaa vieläkin tyhjyyttään. Ehkäpä olis aika tehdä siinä vaiheessa päivitettyä kotipostausta, jos sellaiselle on kiinnostusta!

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia ja todella raikas asu ♥ Ja tsemppiä kouluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Tsemppiä tarvittiin, sillä olin ihan järjettömän väsynyt koulussa :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)