torstai 22. syyskuuta 2016

LOS ANGELES SHOPPING HAUL

IMG_5005
IMG_5016
IMG_5417
IMG_5482
IMG_5411
IMG_5501
IMG_5418
IMG_5496
IMG_5429
IMG_5507
IMG_5488
IMG_5437
IMG_5462
IMG_5473
IMG_5444
IMG_5518
Tiedetään, tein just pari viikkoa sitten yhden ostospostauksen, mutten millään malttanut olla julkaisematta näitä uusia juttuja! Kun me mentiin Jenkkeihin, luultiin että siellä on joka paikassa halpaa. Mietittiin, että miksi ihmeessä kaikki maksaa täällä yhtä paljon kuin Suomessa ja pienten googlailujen jälkeen saatiin tietää, että kyseinen paikka on yksi Amerikan kalleimmista. Mulla oli mukana kaks matkalaukkua, mut toinen oli kotiin tullessa ihan täysin tyhjä, sillä en löytänyt tarpeeksi ostettavaa. Olin tehnyt etukäteen ostoslistan, jolla oli paljon pitkähihaisia paitoja ja mekkoja. Mekkoja löysin jonkun verran ja tarpeellisia syysvaatteita, joten hyvin sain taas uusia vaatteita arkikäyttöön. Erityisesti lemppareita oli punaiset balleriinat, oranssi clutch, harmaat mekot, musta paljastavampi mekko ja ruskea laukku. Sen lisäksi löysin Topshopista mun luottotoppejani, joita voisin ylistää maailmankaikkeuteen saakka: ne ei mee koskaan pois muodista, ei nyppyynny, eikä näytä mitään käytön merkkejä! Kaikki mun rahat meni reissussa, jotka olin ottanut mukaan, joten vaikka matkalaukussa olisikin ollut tilaa enemmän, niin dollarit oli ihan lopussa viimisenä päivänä :-D Kaikenkaikkiaan oon kuitenkin tosi tyytyväinen ostoksiini, näillä pärjää taas hetken aikaa!

6 kommenttia:

  1. Ihania juttuja :) Mä tykkään erityisesti tosta mustasta repusta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla :-) Se oli superkiva, mut suttasin sen jo aurinkorasvaan eikä se lähe irti...

      Poista
  2. Oi todella ihania juttuja oot shoppaillut ♥ Voisin melkeinpä kaikki ottaa omaankin vaatekaappiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos! Haha, toi on musta paras kohteliaisuus, minkä voi kuulla :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)