sunnuntai 11. syyskuuta 2016

PUHELIMESTA

IMG_3975
IMG_3845
IMG_4018
IMG_3961
IMG_4019
IMG_3875-001
Mua vähän nauratti, kun kokosin viikon puhelinkoostetta yhteen. Arvatkaa miksi? Nää kuvat on ainoita, jotka ikuistui kameranrullaan, mut ne kuvaa silti tiivistetysti mun perusolemusta: valkoiseksi lakatut kynnet, paljaat sääret, valmiiksi pakattu matkalaukku aina valmiina, turhanpäiväisiä ruokakuvia puhelimen muistissa ja mekko päällä. Istun just sängyllä, kuuntelen vieressä olevan leikkipuiston lapsia ja koneelta soi herkkiä biisejä. Koko päivän oon ollut uupunut, vaikka sain nauttia pitkästä aikaa vapaapäivästä. Tai no, ehkäpä just siksi. Kävin nopeesti kaupungilla hoitamassa pakolliset jutut, jonka jälkeen kävin kaupan kautta ja linnottauduin tähän mukavaan asentoon koko illaksi. Sytytin kynttilät palamaan, korkkasin yhden siiderin ja pyhitin koko illan ainoastaan itelleni. Tuntui hyvältä olla koneella just niin pitkään kuin teki mieli, sillä olin yksin kotona. Oon ollut samassa asennossa neljä tuntia, enkä ajatellut liikkua seuraaviinkaan tunteihin mihinkään. Tuntuu ihanalta. Tosi ihanalta. 

Toivonkin vilpittömästi, että tekin pyhitätte tänään päivän ihan vaan itellenne ja nautitte hetkestä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)