tiistai 6. syyskuuta 2016

SEKALAISIA

IMG_2677
IMG_3228
IMG_2648
IMG_3080
Sen jälkeen, kun mun työt loppui, niin oli ihanaa olla kotona. Pari ensimmäistä päivää lukittauduin kotiin, nukuin päikkäreitä ja halusin vaan nauttia siitä kiireettömyydestä. Otin pois kaikki käytettävyysajat muista työpaikoista ja halusin levähtää. Mun olis pitänyt kerätä rahaa tätä reissua varten, mut päätin huilata kerrankin ja nostaa rahat säästötililtä. Ja voitteko uskoa: ensimmäistä kertaa ikinä mä nautin tehdä jopa ihan arkisia asioita kotona, kuten pestä pyykkiä ja tein ruokaakin, vaikken viihdykään keittiössä. Työelämässä ollessani noi asiat jäi monesti sunnuntaille ja silloin koko päivä meni velvollisuuksien hoitamiseen ja siihen, kun piti saada puhtaita vaatteita seuraavaksi viikoksi. Voi vitsit, jos joku ois kertonut, että mä oon näin kovasti loman tarpeessa, niin oisin pitänyt tän aikoja sitten! Mulla on yhteensä kuukausi lomaa, josta on vielä jäljellä vajaat pari viikkoa. Nyt, kun oon lataillut akkuja, niin syksyllä täällä oottaa ihan kuin uus tyyppi ;-) En malta odottaa, että pääsen kertomaan teille jutuista, joita oon ajatellut toteuttaa syksyllä. Mut nyt haluun toivottaa teille ihanaa viikkoa, tehkää just niitä asioita, joille voi nauraa myöhemminkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)