lauantai 10. syyskuuta 2016

SITÄ SUN TÄTÄ

IMG_4074
Tää on yksi mun lempparikatu Turussa, sillä sen varrella on kaikki ne ravintolat, joista tykkään. Harmi, kun kohta tulee kylmä ja terassit sulkee ovensa sen takia. Pitää siis ottaa vielä ilo irti, kun kaikki lemppariravintolat on auki ja ulkona tarkenee ilman toppatakkia....

IMG_4010
Laitoin kaikki kesävaatteet- ja kengät isoon muovipussiin oottamaan ensi kevättä. Eteiseen jäi tosiaan kolmet kengät, joita käytän. Kesäkassiin taas meni varmaan kahdetkymmenet parit kenkiä, joten eipä oo hirveesti vaihtoehtoja syyskengiksi. Mulla on yhdet korolliset arkikengät, toiset korottomat ja sit yhdet saapikkaat. Pitäis itseasiassa tilata yhdet ylipitkät saapikkaat syksyksi, joita oon kuolannut yli vuoden! En oo vaan raaskinut ostaa, vaikka ne näyttäis niin hyvältä hameiden kanssa. 

IMG_4083
IMG_4098
Fontanan kakuilla pitkästä aikaa. Mä olin kokonaan unohtanut, miten hyvää porkkanakakku on ja mietin syödessäni, että miksen oo leiponut tätä kotona. Täytyy joku päivä terästäytyä ja ettiä ohje, jotta pääsen epäonnistumisten kautta leipomaan. On varmaan sanomattakin selvää, etten oo mikään jauhopeukalo :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)