keskiviikko 5. lokakuuta 2016

BOMBERTAKKI MEKON KANSSA

IMG_6298
Kollaasit22
IMG_6343
IMG_6305
IMG_6338
IMG_6323
IMG_6364
IMG_6317

Asukuvien vuoro, olkaa hyvät! Mulla on jo pitkään ollut tietty naisellinen tyyli ja nyt, kun tehtiin DefShopin kanssa yhteistyössä asupostaus, niin halusin pitää asun mun näköisenä (lisäten muutamia uusia juttuja). Kokeilin jo Jenkeissä yhtä samanväristä bomberia, mutta se jäi vielä mietintämyssyyn, kunnes löysin vielä kivemman tätä kautta. Aloin tykästymään bombertakkeihin tässä alkusyksyllä ja siitä asti oon yrittänyt löytää tarpeeksi naisellisen mallin. Oon ollut vähän arka kokeilemaan uusia asioita, jotka ei koostukaan niistä mun luottovaatteista, mut koin tän asun tosi toimivaksi. Mulla oli niin hyvä fiilis näiden vaatteiden kanssa ja innostuin jopa yhdistämään tähän uudet vitivalkoiset Niket. Ja jos totta puhutaan, niin noi oikeen hehkui valkoisuuttaan kuvissa ja luonnossa! Yllätyin aamulla, kun joku pimpotti ovikelloa, sillä ei oltu kutsuttu ketään kylään. Lähetti oli kuitenkin oven takana yllättäen jo nyt, vaikka tilasin nää tuotteet vasta muutama päivä sitten. Voin siis kehua, että toimitusaika on sairaan lyhyt, kun tuotteet tulee Saksasta ja kotiinkuljetuksesta tuli vielä vähän luksusmaisempi fiilis :-) Ja plussaa vielä siitä, että vaatteet oli tismalleen sitä kokoa kuin pitikin, sillä yleensä XS tilatut tuotteet on mulle liian isoja, mutta nää oli just oikeankokoisia. Laitoin linkit kuvien alapuolelle, josta pääsette suoraan tuotteisiin. 

6 kommenttia:

  1. Oikein ihana asu ♥ Itse tykkään kanssa enemmän naisellisesta tyylistä ja jotenkaan en ole osannut bombertakkia yhdistää siihen, mutta sun asussa se näyttää todella naiselliselta tuon mekon kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Samoin täällä, mut joku niissä silti viehätti, joten onneksi tilasin sen!

      Poista
  2. oi tosikiva tama asu!! tuo bomber on kyllä kivan värinen:)

    VastaaPoista
  3. aivan superkiva asu!! :) tässä on just sopivasti kaikkea ja tää on samalla tyylikäs, sporttinen ja naisellinen. oon kans ottanut bomberit osaksi arkeani, ja ne sopii kyllä kivasti mekkojenkin kaveriksi :) tosin mulla itsevarmuus ei riitä aivan noin vartalonmyötäisiin mekkoihin :D valkoiset niket on aivan ihanat, niin raikkaat ja rennot! iso tykkäys täältä kokonaisuudelle ja koko sun blogille♥

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos kivasta kommentista! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)