tiistai 18. lokakuuta 2016

BRUNSSIVINKKI TURUSSA: NICK'S FOOD DESIGN

IMG_7423
IMG_7397
IMG_7407
IMG_7393
IMG_7425
IMG_7391
IMG_7434
IMG_7392
IMG_7402
Oon jo ikuisuuden verran halunnut päästä tänne brunssille, mut saatiin toteutettua asia vasta viikonloppuna. Soitettiin lauantaina paikanpäälle, että olisiko sunnuntaina vielä vapaita paikkoja. Brunssi oli kuulemma loppuunmyyty, mutta yksi pöytä oli tarjolla niin, että nopein tulija saisi sen. Mentiin kylmään pakkaseen jonottamaan aamulla, oltiin jonon ensimmäiset ja saatiin pöytä maksamisen jälkeen. Olin ihan superiloinen siitä, sillä koko aamun oli epävarmaa, että ajettaisiinko me turhaan sinne asti, saamatta kuitenkaan pöytää. Ja arvatkaa, oliko brunssi hyvä? Se oli ihan mieletön! Mä hihkuin siellä silmät sädehtien, kun joka puolella oli niin kaunista ja tunnelmallista. Sen lisäksi ruoka oli ihan mielettömän hyvää ja kauniisti esillä. Joka puolella oli yksityiskohtia, joista oon ainoastaan uskaltanut haaveilla omaan kotiini, esimerkiksi lankkupöytä. Olin ylipukeutunut (tyypillisimpään tapaani) mekkoon ja punaiseen takkiin, mutta mun ilokseni myös muu brunssiväki oli laittanut ittensä koreaksi ja pukeutunut parhaimpiinsa. Musta on ihanaa käydä brunsseilla, mut vielä ihanampaa on, kun ympärillä on kaunis paikka ja kauniisti pukeutuneita ihmisiä! 

Ja kyllä, me aiotaan tulla tänne vielä uudestaan, ehdottomasti. 

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)