keskiviikko 26. lokakuuta 2016

KOKOMUSTASSA ASUSSA

IMG_6779
IMG_6767
IMG_6798
IMG_6842
IMG_6871
IMG_6822
IMG_6841
IMG_6850
IMG_6794
IMG_6791
Tässä asussa yhdistyy kaikki mun luottovaatteet, jotka on olleet superhyviä ostoksia. Toi takki on vieläkin mun yksi lemppareista ja mua harmittaa, ettei sitä myydä kuin kolmessa värissä (ja ne kaikki mulla on jo!). Laukku on monen vuoden takaa, mut vieläkin se keikkuu useimmiten olkapäillä, kun oon menossa jonnekin. Kengät taas saa mut rakastumaan niihin kerta kerralta enemmän. Tuun niin iloiseksi siitä, kun tajuan ostaneeni klassisia ja ajattomia vaatteita, jotka on tyyliin viis vuotta vanhoja, mut silti mun lemppareita. Usein nimittäin käy niinkin, että mietin vaatekaappiani kattoessa, että mitäköhän oon ajatellut ostaessa jotain, mikä ei sovi ollenkaan mun tyyliin. Onneksi sellaset hutiostot voi aina myydä netissä eteenpäin parempaan kotiin, muttei se tietenkään oo kiva ostaa jotain sellaista, jolle ei tuukaan käyttöä. Mun ostoslistalla on tällä hetkellä pitkävartiset korolliset saapikkaat, uusi raikkaampi valkoinen neule, pitkähihaisia talvimekkoja, sifonkipaitoja syksyyn, pitkävartiset talvikengät, muutamat paksummat hameet talvikäyttöön ja vaikka mitä tarpeellista.

Ollaan tällä hetkellä poikaystävän kanssa molemmat kipeinä kotona, sillä mulla on pää kipeänä ja poikaystävällä on aika kova flunssa. Käytiin aamulla ihan ryytyneinä lähikaupassa ensiavuksi, sillä jääkaappi ammottaa täysin tyhjyyttään. Nyt keittiöstä kuuluu kolinaa, kun leivotaan pizzaa ruoaksi, jotta jaksetaan taas syventyä Netflixin pariin. Täällä sängynpohjalla ollessani en voi olla haaveilematta hierojasta, joka tekis tällä hetkellä aika hyvää tälle jumissa olevalle selälle... Toivon kuitenkin, että teiän muiden keskiviikkopäivä sujuu vähän pirteemmissä merkeissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)