perjantai 14. lokakuuta 2016

MARMORIKUVIOISTA

IMG_7270
IMG_7281
Mä oon ihan hurahtanut marmorikuosiin ja mun puhelimen kuorina on olleet sellaiset siitä lähtien, kun vaihdoin uudempaan malliin. Vanhojen kuorien laatu ei kuitenkaan ollut mikään parhain, sillä marmori "rapistui irti" niistä. Sen takia mun ostoslistalla on ollut oikeesti laadukkaat kuoret, joten pieni yhteistyö Nunuco Designin kanssa osottautui varsin toimivaksi! Sain heiltä uudet kuoret, jotka on rehellisesti sanottuna olleet parhaat kuoret, jotka mulla on tähän asti ollut. Materiaali on kovaa, kuoret tulee vähän näytön ylitse, jolloin se suojaa tippumiselta. Lisäksi ulkonäkö on mieleinen. Tän lisäksi sain ensi vuodelle kalenterin, jonne alan kirjoittamaan postausideoita ja suunnitelmia päivittäisellä tasolla. Mä käytän kalenteria monta kertaa päivässä, joten se tulee ehdottomasti hyötykäyttöön. Joskus kuulen jopa kuittailuja siitä, miten kuljen joka paikkaan kalenteri kainalossa... Sen käyttäminen on kuitenkin syy siihen, että muistan hoitaa kaiken ajoissa ja saan pidettyä ohjat käsissäni. 

IMG_7283
IMG_7289
IMG_7274
Kalenteri &  Puhelimenkuoret 

Marmorikuvio on mun lemppari juurikin siksi, että se on vaaleutensa takia raikas, mutta siinä on kuitenkin pieni juju. En voi väittää, etteikö mun esteettinen silmä tykkäisi näistä hurjasti! Tykkään panostaa nätteihin juttuihin, jotka tulee käyttöön. Haluun, että kaikki mätsää keskenään, sillä mulla vaikuttaa omaan mielialaan pitkälti oman kodin tavarat. Opiskelujutuissa on vielä tärkeempää saada pidettyä kaikki keskenään sopivina - ja kun opiskelun kaksi tärkeintä välinettä on puhelin ja kalenteri, niin homma on aikalailla paketissa. 

4 kommenttia:

  1. Apua molemmat näyttää sika hyviltä! Mäkin oon ihan hurahtanut marmoriin... Noi puhelinkuoret on ollut mietinnässä, mutta pidän tän hetkisistä malene birgerin kuorista niin paljon, etten rohtisi vaihtaa. :-D Noi ei kylläkään oo edes hinnalla pilattu ja näyttää oikeasti laadukkailta! <3

    https://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, noikin kuoret on kyllä ihanat :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)