tiistai 25. lokakuuta 2016

MIELIPIDETTÄ CLUSEN KELLOISTA

IMG_7319
IMG_7452
Rakastuin tän mustakultaisen kellon erilaiseen ulkonäköön ja se löytyy tästä linkistä.

IMG_7516cluse + videot
Tää kello löytyy tätä klikkaamalla.

IMG_7537
Ja tähän vaaleanpunaiseen ihanuuteen pääsee tästä

Mun Facebookin etusivulle oli muutamaan otteeseen tullut mainoksia Clusen kelloista, jotka herätti mun mielenkiinnon naisellisuudellaan. Sainkin mahdollisuuden tehdä yhteistyötä yrityksen kanssa ja kertoa kelloista teillekin enemmän. Uuden kellon ostaminen on ollut ajankohtaista jo lähes vuoden verran, mutten oo löytänyt kaupoista just sellaista kuin oon ettinyt. Ja tiiättekö mitä? Kun menin Clusen nettisivuille, nin löysin heti niin monta kelloa, jotka olisin mieluusti halunnut heti tilata. Oon hieman arka tilaamaan netistä kelloja, sillä mulla on tosi pieni ranne, jonka takia monia kelloja ei saa tarpeeksi pieninä. Nämä sai kuitenkin pienennettyä sopivaksi omalle ranteelle, joka oli tosi iso plussa! Lisäksi rannekkeita pystyy vaihtamaan keskenään ja ostamaan jopa erikseen. Mun kolme lempparia oli kaksi ruusukultaista erivärisillä tauluilla ja yksi hopea vaaleanpunaisella rannekkeella.  Aion vielä tilata ensimmäisen kuvan kellon kokonaan hopeana, sillä tykästyin noihin kultaisiin niin paljon. Mä ylistäisin näitä kelloja ilman yhteistyötäkin, mut kotiin saapuessa mun suu loksahti auki, sillä nää oli vielä kivempia todellisuudessa kuin kuvissa! Ja mikä parasta, sain pienennettyä näitä mun ranteelle sopivaksi ihan kotona, eikä tarvinnut käydä kellosepällä. Kellot on ollut käytössä joka päivä siitä lähtien, kun sain nää käsiini. Tuun tosi hyvälle mielelle siitä, kun saan kantaa käsissäni jotain käytännöllistä, mutta kaunista. Kuten näitä 

2 kommenttia:

  1. Oon itse kanssa katsellut noita Clusen kelloja, ne on nimittäin ihania! Se on vaan niin vaikeaa valita kaikista niistä kelloista :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin, voin kyllä suositella niitä koko sydämestäni :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)