perjantai 7. lokakuuta 2016

PUHELIMESTA VIIKOLTA 39

PicMonkey Collage
Voisin kyllä vetäistä parit kakkupalat tähän tilanteeseen, opiskelujen kylkeen. // Ostin Zarasta ihanan laukun, jollaista oon ettinyt jo pitkään. Tykkään siitä niin paljon, sillä mulla ei oo ollut aiemmin samantyylistä. // Tässä tätä lempparimekkoa sovituskopin peilistä, kun pohdiskelin kauan sen ostamista. Avonaiset mekot ei oo koskaan ollut mun juttu, mut onneks tää lähti mukaan kaupasta. // Ihana ja kamala leffa samaan aikaan, sillä en ikinä uskonut, että se loppuis tolla tavalla. Tietenkin siitä oli koko leffan puhuttu, mutta olin ihan varma, ettei se päättyisi niin. 

PicMonkey Collage
Ottaisin mielelläni tänne Suomeen kunnon helleaallon, kiitos! // Kattomassa Anneli Auerin haastattelua livenä, oli aika erikoinen kokemus... // Jep, tältä näytti mun matkalaukku, kun avasin sen. Mun pringlesit oli menneet jostain syystä rikki kovasta purkista huolimatta :-D // Hoidin yhden palaverin heti kotiintullessa, rättiväsyneenä ja ei-niin-skarppina. 

PicMonkey Collage
Jee!! En oo vielä kovinkaan paljon tällä kuvaillut, mut mulla on hyvät fiilikset tästä. // Rapujuhlissa, jossa ollaan käyty joka vuosi. Oi nami, lähdettiin kotiin vatsat ihan täysinä. //... tai ei oikeestaan ihan vielä kotiin, sillä kävin Ansun yllätysläksiäisissä sanomassa heipat ennen sitä! // Kohta pitää noudattaa perinteitä ja ottaa parit lehtikuvat ennenkuin puut on paljaina :-D 

PicMonkey Collage
Tiiättekö sen tunteen, kun käy yksin kahdessa eri ruokakaupassa ja pitäis saada kaikki pakattua nopeesti. Jep, mä tiiän erittäin hyvin... Yksikin nöyryyttävä kauppareissu ois riittänyt, mut ekasta kaupasta ei saanut kaikkea, mitä halusin. // Tästä hameesta tuun tykkäämään varmaan elämäni loppuun saakka! // A-p-u-a. Koko juttu on kiinnostanut mua niin paljon, joten luin tätä salaa iltaisin peiton alla, kun lukeminen pelotti niin paljon. Haha, voitte kutsua mua nössöksi. // Jee, tätä näkyä on ollut ikävä, kun jääkaappi on täynnä ruokaa. Ah, onneks meillä on iso jääkaappi!

6 kommenttia:

  1. Hei apuaaa toi ekan kollaasin mekko!! Onneks ostit sen, näyttää täydelliseltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on yks mun lemppareista tällä hetkellä :-)

      Poista
  2. Voisitko tehdä päiväni kuvina postauksen? Ja videopostauksen? :3 ihana tuo mekko, ihanan naisellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin asiaa, mut enköhän voi toteuttaa ainakin ensimmäisen :-) Video mulla itseasiassa olisi valmiina, mut oon ihan sairaan huono kuvaamaan niitä, joten en tiedä saatteko niistä mitään irti! En oo viittinyt julkaista sitä, kun en osaa muokata videoita ja kaikki videopätkät on aika heiluvaisia... Tässä videossa oli koosteena vaan erinäisiä videoita, mitä oli järkkäriin kertynyt, sillä varsinaiseen höpöttelyvideoon mä en oo vielä valmis :-D Kiitos kuitenkin ideoista, mä yritän toteuttaa molemmat!

      Poista
  3. Todella ihania kuvia ja näistä pääsee vähän lähemmäs sitä bloggaajan arkea :) Tuo vikan kollaasin hame on kyllä täydellisen näköinen ♥

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)