torstai 20. lokakuuta 2016

TORSTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ

IMG_7357
IMG_7378
IMG_7382
IMG_7362
IMG_7375IMG_7387
Torstai eli tuomiopäivä, ainakin tänään. Mulla on nimittäin tänään eka työpäivä ja innolla ootan, että kuinka kömpelösti mä hoidan hommani uudella alalla! Uusi pomo vähän painosti, että mulla on tasan kaksi viikkoa aikaa oppia kaikki uudet jutut, sillä sitten mä jään aivan yksikseni duuniin. Jännittävää... Kiva aloittaa asiakaspalvelutyö, kun kävin viime viikolla mikrohionnassa, jonka luulin aluksi olleen täysin tehoton. Mut viikko siellä käymisen jälkeen (eli tänään) mun ihon kunto romahti käsiin ja huomasin, että hoito olikin tehokas :-D Niin tehokas, että näytän ihan kamalalta ilman meikkiä, mutten anna sen lannistaa. Onneksi tällä itsetunnolla tää ihoepisodi ei tunnu missään, mut jos omistaisin vähänkin huonomman itsetunnon, niin olisin varmaan laittanut kilon meikkiä naamaan.  Mikrohionnan tarkoitus on vähän haalistaa akneihoon jääneitä arpia ja puhdistaa sitä syvältä asti, joista ainakin jälkimmäisen voin allekirjoittaa täysin. Sitä pitäisi ottaa sarjaluonteisesti viikottain, mutta aika on vähän tiukilla nyt, joten en ihan heti pääse uuteen yritykseen. Mun tarkoituksena on kokeilla vielä mikroneulausta, sillä oon kärsinyt monta vuotta aknesta, joka on luonnollisesti jättänyt jälkensä. 

Mut se siitä ihohömpötyksestä, ihanaa loppuviikkoa! :-) 

10 kommenttia:

  1. Ihana asu jälleen ja hei tsemppiä uuteen duuniin! :) Varmasti siun asenteella se menee hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tsemppiä tässä tarvitaankin, kun kyseessä on kokonaan uusi ala :-D

      Poista
  2. Hei ihana takki! Mistä se on? Ja onnea uuteen työhön. Kerrothan miten meni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zarasta, kiitos! Ensimmäinen työpäivä takana ja lopputuloksena kova migreeni jännityksestä. Tulin kotiin kahelta ja menin suoraan nukkumaan kipulääkkeen kera ja heräsin nyt, onneksi kivuttomana, kun lääke oli vaikuttanut :-D Mut kassalla oleminen vaatii sairaasti opettelua, mut enköhän mä sen kahen päivän jälkeen handlaa! Voi vitsit, ihana anonyymi, sillä mulle tuli sun kysymyksestä niin symppis olo, kun kyselit ensimmäisen työpäivän kuulumisia :-)

      Poista
  3. Voitko tehdä jonkun lyhyen ja kattavamman postauksen tosta mikrohiennosta? :) hinnasta, paikasta josta otit sen jne.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko tekeväni siitä erillistä postausta, sillä mulla ei oo siitä kauheesti kerrottavaa. Voin kuitenkin tässä kertoa ne vähäiset tiedot, jotka mulla on :-) Mä otin sen Turussa kosmetologopiskelijoilla, jolloin se oli edullisempi ja maksoi vähän vajaat neljäkymppiä! Muuten se taitaa olla parikymppiä kalliimpi. Oon ymmärtänyt, että se on yksittäisenä hoitona tehokas ihonpuhdistaja, jonka voin allekirjoittaa täysin. Oon käynyt tavallisissa ihonpuhdistuksissa monesti, mutten oo koskaan huomannut, että se olisi tuonut epäpuhtauksia ulospäin ihosta. Tän kohdalla mulla kävi niin, että viikon sisällä naama oli ihan täynnä epäpuhtauksia. Itse toimenpide ei sattunut ollenkaan, jonka takia luulinkin, ettei tästä olisi apua :-D Se tuntui siltä, että naamaa imuroitaisiin minikokoisella imurilla. Mun akneiho on tosi epätasainen, kuoppainen ja siitä näkyy, että tää on kokenut kovia... Mun pitäisi ottaa sarjahoitona moniakymmeniä erilaisia hoitomuotoja (kuten just mikrohiontaa), jotta iho tasottuisi. Se oli alunperin se syy, minkä takia mä meninkin sinne, mutta yhden kerran perusteella en tosiaan voi sanoa, että toimiiko tää tasoituksessa. Ainakin ihonpuhdistuksessa se oikeesti ajoi tehtävänsä, joten siihen tarkoitukseen voin kyllä suositella sitä :-)

      Poista
  4. aa tuo takki ihana ja sopii sulle ihanasti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, mäkin tykkään siitä, vaikka se onkin vähän reilun kokonen :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)