lauantai 15. lokakuuta 2016

VALOKARNEVAALIT

IMG_7078
IMG_7256
IMG_7130
IMG_7169
IMG_7144
IMG_7175
IMG_7220
IMG_7196
IMG_7230
Mä oon haaveillut valokarnevaaleille pääsemisestä jo pari vuotta, joten jo keväällä päätin, että tänä vuonna mä osallistun niihin. Valokarnevaaliajalle tuli kuitenkin niin monta estettä, että näytti jo siltä, ettei päästäisikään lähtemään. Mun auto hajosi viime viikolla (onneksi sain vara-auton pappalta väliaikaisesti!), mä sain extravuoroja töistä ja poikaystävän vapaapäivät oli vähissä. Keskiviikkona kuitenkin sattui sopiva rako ja ajettiin suoraan mun koulun jälkeen Helsinkiin viettämään iltaa. Enkä vois olla siitä päätöksestä iloisempi! Fiilis siellä oli ihan uskomaton, kun koko paikka oli valaistu, musiikki soi ja tunsin oloni niin onnelliseksi. Käveltiin ympäriinsä käsi kädessä ja ylistettiin ääneen, miten ihanaksi kaikki oli tehty. Mä rakastan tällasia tapahtumia koko sydämestäni ja voisin vaikka asua tuolla valojen keskellä. Olin tosi väsynyt ajomatkan ajan, mutta sinne päästessä olin superpirteenä ja rentoutuneena kaikesta kauneudesta. Pitäisi ehdottomasti lähteä useemminkin monensadan kilometrin päähän, ihan keskellä viikkoa, jos siitä saa näin paljon energiaa arkeen  ♥♥♥

8 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten osuva postaus! Mä oon täällä jo käsi ovenkahvassa ja ihan innoissani ku me suunnataan tänään myös tuonne valokarnevaaleille :) toivottavasti se on yhtä mahtava mitä kuvissa :) ei ollakaan ikinä ennen käyty.

    http://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsit, pitäkää ihana ilta! Se oli oikeesti moninkerroin kauniimpi todellisuudessa kuin mitä sain kuviin taltioitua :-)

      Poista
  2. Ihan mielettömän ihania kuvia!! Niin tunnelmallisia <3 Valokarnevaalit on huikee tapahtuma, sääli et ite en varmaan tänä vuonna ehdi paikalle.

    VastaaPoista
  3. Näyttää niin ihanalta! Itsekin suunnittelin meneväni ensi viikonloppuna, mutta oliko sisäänpääsy ilmainen vai maksoiko sinne meneminen jotain? Kiitos jos vastaat, netistä löytyy niin monta vastausta niin ois kiva kuulla joltain kun on oikeesti ollut paikalla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se olikin :-) Joo, sinne on ilmainen sisäänpääsy, mut yksittäinen laitelippu maksaa 8€.

      Poista
  4. Vau minkä näköstä! Pääsispä itsekin :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)