keskiviikko 19. lokakuuta 2016

VIIKKO 41

Viikot ne vaan kuluu ja kohta ollaan marraskuussa?! Ilman blogia en varmaan edes havahtuisi miettimään tällaista, mutta kun tänne tulee lähes päivittäin jotain kirjotettua, niin tulee pysyttyä perillä päivämääristä... Voin nimittäin myöntää, että kotona opiskellessa en aina oo ihan perillä siitä, mikä päivä parhaillaan on. Oon herännyt kuudelta (ilman herätystä taaskin) ja oon istunut nyt neljä tuntia koneella, hups. Kohta meen pienelle kävelylle, jonka jälkeen lämmitän eilistä ruokaa ja syvennyn takas koneelle. Mutta siirrytään viikkokatsauksen pariin!

PicMonkey Collage
Mä tykkään siitä, että ruoka on aseteltu nätisti ja poikaystävä handlaa tän aika hyvin! Täytyy sanoa, että mä oon nykyään laiskempi panostamaan ruoan ulkonäköön kuin Joonas :-D  // Otin uuden työn vastaan, mikä on ihan hullun iso riski, mutta katotaan nyt, että miten siellä lähtee sujumaan... Toivottavasti hyvin. // En kuulemma pussaile tarpeeks, joten yhtenä iltana pusuttelin sit oikein olan takaa, haha! Harmi vaan, että mulla yleensä sattuu olemaan huulipunaa, jolloin koko poitsu on täynnä punaisia huultenjälkiä. // Mä oon pienestä asti ollut ihan hulluna marenkeihin, ja kun mun kosmetologipaikan alakerrassa oli leipomo, niin olihan se nyt pakko perjantain kunniaks käydä hakemassa yks rasiallinen ihanuuksia. Kävin kosmetologilla mikrohionnassa ja mun iho on ihan järkyttävässä kunnossa nyt. 

PicMonkey Collage
Valokarnevaalit oli ihanat. Ensi vuonna meen ehdottomasti uudestaan x 100! // Oli pakko käydä maailmanpyörässä, jotta nähdään kunnolla se väriloisto ja pusukuvan ottamiseenhan se meni... // Yritettiin ottaa asukuvia, mut se ei onnistunut ollenkaan, joten luovutettiin suosiolla. // Tuolla kylmässä ilmassa ei kyllä ois tarkentunut mihinkään hurjaan laitteeseen, vaikka niitä rakastankin, sillä olin ihan jäässä jo paksumman syystakin kanssa. 

PicMonkey Collage
Kävin maanantaina shoppailemassa ja täytyy todeta, että nyt on mennyt liikaa rahaa... Ostin Zarasta kaks takkia, joista tää on toinen, paksut talvikengät itelleni ja aika monet alusvaatteet (snäppiseuraajat lukikin mun inhottavasta pyykkitarinasta, haha). Mut kattokaa tota takkia, kuka olis voinut jättää noin tyttömäisen takin kauppaan? Hauskaa tästä tekee se, että mä en omistanut aiemmin nahkatakkia ollenkaan, sillä se perusmusta nahkatakki ei oo musta kovin naisellinen ja siksi en oikeen lämmennyt nahkatakeille. Mut tää on ehdottomasti poikkeus ja hyvä sellainen! // Kaunista, kaunista, kaunista... // Meillä oli Lintsille päästessä ihan järjetön nälkä, sillä mä olin livistänyt koulusta ja vatsa kurni parin tunnin ajomatkan vuoksi. 

PicMonkey Collage
Ja oli muuten tässäkin tilanteessa hirveä nälkä, kun en ollut syönyt koko aamuun mitään, jotta jaksaisin syödä brunssilla kunnolla. // Erityisesti marmorikuoret on ollut kovassa käytössä ja toivottavasti on vielä jatkossakin! // Iloiset brunsseilijat, jotka vannoo jokasen brunssin jälkeen tulevansa seuraavana sunnuntaina uudestaan :-D // Siellä oli sulatettua suklaata, joten mä dippasin siihen vähän kaikkea mahdollista, kuten lakuja ja mutakakkua... 

PicMonkey Collage
Tyttöjen kanssa kahvilla CafeArtissa. Mä oon himoinnut jo kolme viikkoa porkkanakakkua, vaikka ollaan leivottu sitä kaks (?!) kertaa kuukauden aikana iso pellillinen. Tästä kuvasta mun himot kasvoi entisestään... // Joonas huuteli, että en kai mä oikeesti kuvaa maisemia niin, että järkkäri on vaarassa tippua. #blogityttöjenjutut // Niin nättiä, että kohta kutsuu raikas ilma tän kaiken koneella istumisen jälkeen. // Samana viikkona tuli käytyä kolmesti kakulla, sillä jatkuvasti oli jotain juhlimisen aihetta ja suunnattiin keskustaan huomaamattamme. 

Niin kivat kengät, että harkitsen näitten ostamista korollisinakin. // Näistä lisää loppuvikolla, kunhan saan postauksen valmiiksi! Tilasin kolme superkivaa kelloa, joita en millään haluais ottaa pois ranteesta. // Mun migreeniaamu näytti tältä, kun en päässyt pois sängystä. Poikaystävä piristi mua letuilla, Hersheyllä, kermavaahdolla ja mansikoilla, nam. Yleensä mä oon tosi skarppina aamuisin ja nousen heti herättyäni, mut sellaisina aamuina, kun en pääse pois sängystä - niin se tarkoittaa, että kohta alkaa kova migreeni. Hassua, että mun ensioire on sellainen! // Mulla ei oo ollut moneen vuoteen talvikenkiä, mut nyt ostin ne hammasta purren. Ihan täydellisen istuvat ne ei oo, mut menee ainakin ensihätään, kunnes löydän täydelliset, pitkävartiset talvikengät. 

4 kommenttia:

  1. Mikä sun snäppi on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama kuin instassakin eli nooraheinonen :-)

      Poista
  2. Olipas kiva postaus, paljon on tapahtunut sun viikkoon! :) Tuo nahkatakki on kyllä jotain niin kaunista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana, mäkin tykkään siitä tosi paljon! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)