sunnuntai 16. lokakuuta 2016

VIIMEINEN VAPAAPÄIVÄ HETKEEN

IMG_7062
IMG_6730
IMG_7061
IMG_6965
Kello on kymmenen aamulla ja mä oon ollut hereillä viidestä asti, kun heitin poikaystävän töihin. Tänään mulla on tiukka aikataulu opintojen kanssa, sillä pitäisi kirjoittaa yksi essee, jonka aihe on mulle täysin epäselvä. Motivaatiota kuitenkin nosti eilen tulleet palautteet tähän astisista opintojaksoista, sillä sain toisesta nelosen ja toisesta vitosen eli täydet! Olin ihan ällikällä lyöty, sillä yleensä mä en oo ollut se (varsinkaan lukiossa), joka loistaa koulussa. Mä vielä laittelin lehtorille viestiä ennen arvostelua, että arvioi sen tiukasti, sillä mä haluun kehittyä ja pitää riman korkeella... Opiskelujuttuja olis kuitenkin tarkoitus tehdä niin paljon tänään, että voin lähettää yhden opintojakson taas arvioitavaksi. Kohta äitin pitäisi myös tuoda mun oma auto takaisin, sillä se on kuulemma taas ajokelpoinen. Vitsit, mulla on ollut ikävä ajaa omaa autoa, joten ihana saada se takaisin. Iltapäivällä meillä on pitkästä aikaa yhteistä vapaa-aikaa Joonaksen kanssa, joten tehdään varmaan jotain hyvää ruokaa ja katotaan leffoja koko illan. Aion nauttia viimisestä vapaapäivästä hetkeen, sillä seuraavana aamuna tapahtuu kivoja juttuja. Huomenna mä meen nimittäin kirjottamaan työsopimuksen uuteen työpaikkaan, joten saa nähdä, että paljonko saan vuoroja viikossa! Tästä mä kirjottelen kuitenkin myöhemmin vielä enemmän blogissa, vaikka en malttanutkaan olla kertomatta muissa sosiaalisissa medioissa ilouutisesta. Sain tietää uudesta työpaikasta viikko sitten, joten oon kiireellä järjestänyt elämää siihen malliin, että mun on kiva aloittaa siellä :-) 

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo vikan kuvan valkoinen mekko, mistä peräisin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:stä kolme vuotta sit ostettu :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)