torstai 13. lokakuuta 2016

YLIPOLVENSAAPPAAT

IMG_6582
IMG_6595
IMG_6525
IMG_6616
IMG_6575
IMG_6552
IMG_6645
Voitteko uskoa, että mä mietin näiden ostamista vuoden verran, sillä pienireitisenä ajattelin, ettei nää varmasti olis sopivankokoiset. Oon kokeillut näitä vuoden verran eri paikoissa, eikä yhessäkään oo ollut tarpeeksi pientä kokoa, kunnes vihdoin löysin netistä nää suhtkoht pieninä :-D Oon vetänyt narut kireimmälle ja ne pysyy siinä aika hyvin, mutta jonkin verran joudun näitä kuitenkin nostelemaan päivän mittaan. Mut se on kaiken sen arvoista, sillä mä tykkään näistä niin paljon! Pyörin nää jalassa olohuoneessa poikaystävän edessä ja taidettiin kiljua (kyllä, luitte oikein) kilpaa, kuinka naiselliset ja ihanat nää on. Kun oon listannut niitä poikaystävän inhokkijuttuja, kuten esimerkiksi nyörikenkiä, niin nää on sen lempparilistan kärjessä. Erityisesti tykkään käyttää näitä ohuitten sukkiksien ja hameiden kanssa, sillä se on maailman mukavin yhdistelmä. Kotonakin oon joskus pelkillä sukkiksilla ja fiilis muuttuu heti rennoksi niiden ansiosta. Tän asun kanssa käytiin kahvilla keskustassa yhtenä iltana, enkä ois millään halunnut ottaa näitä kenkiä pois jalasta. Jee, sata pistettä kengille siis! Asiasta toiseen, en osaa päättää, että kasvatanko pitkät hiukset taas vai leikkaanko nää olkapäille. Vaikeita pohdintoja, haha... 

14 kommenttia:

  1. Mulla on ihan samanlainen asu odottamassa luonnoksista julkaisua!:D eli oikein Kiva asu ja ylipolvensaappaat on iha lemppari!

    VastaaPoista
  2. Vautsi, todella upeat kengät! ♥ Itsellä odottelee kanssa ostoslistalla vastaavat, mutta en ole osannut päättää haluanko niissä olevan korkoa vai ei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään niistä, kiitos :-) Haha, vähän saman ongelman kanssa mäkin painiskelin ja nyt oon päätynyt siihen, että pitää vielä tilata samat kengät korollisina!

      Poista
  3. ihana neule! saako udella mistä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietty saa, se on Seppälästä! En oo astunut jalallanikaan sinne viimeiseen kymmeneen vuoteen, mut viime shoppailureissulla halusin käydä kurkistamassa siellä ja löysin ton superkivan neuleen :-)

      Poista
  4. Hauska että ootte kilpaa poikaystävän kans kehunut kenkiä :) Söpöä! Kyllä noita kenkiä passaakin rakastaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on pukeutumisen suhteen aika samanlaiset käsitykset ja yleensä, jos mä hypetän jotain, niin poikaystäväkin tykkää siitä :-)

      Poista
  5. Pakko kommentoida, mulla on nimittäin ihan sama ongelma tällä hetkellä! Parturi on ylihuomenna, enkä oo vieläkään päättänyt että jatkanko kasvatusprojektia (joka tuntuu olevan tuhoontuomittu) vai pätkäisenkö taas rohkeasti muutamat sentit veks! :D Mut ihana asu ja mä oon kanssa ihan rakastunut mun ylipolvensaappaisiin :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elämän vaikeita päätöksiä, hah... Mut sulle kyllä sopii tosi hyvin lyhyet hiukset ja just se malli, joka sulla on ollut pari vuotta :-) Kiitos, kiva kuulla!

      Poista
  6. Siis tää asu on täysi Kymppi ja voisin hypätä samaan! Oon itse asiassa pukeutunut tänä syksynä useasti samantyyliseen lookkiin. Ja Hei mä tahdon samanlaisen neuleen, rakastuin tuohon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Eikun shoppailemaan, haha!

      Poista
  7. Siis tää asu on täysi Kymppi ja voisin hypätä samaan! Oon itse asiassa pukeutunut tänä syksynä useasti samantyyliseen lookkiin. Ja Hei mä tahdon samanlaisen neuleen, rakastuin tuohon :)

    VastaaPoista
  8. Siis tää asu on täysi Kymppi ja voisin hypätä samaan! Oon itse asiassa pukeutunut tänä syksynä useasti samantyyliseen lookkiin. Ja Hei mä tahdon samanlaisen neuleen, rakastuin tuohon :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)