lauantai 12. marraskuuta 2016

AKNEARVET HAALEAMMIKSI

IMG_7805
IMG_7795
IMG_7821
Pitkäaikaisimmat lukijat tietääkin, että mulla on ollut akne lähes kymmenen vuotta. Nykyään mulla on kuoppaiset, epätasaiset ja punoittavat kasvot. Pitkäaikaisena haaveena on ollut saada tasainen iho, jossa kuopat ei olisi niin selkeinä. Ihokonsultaatit on suositelleet mulle jo pitkään mikroneulausta, mutta kosmetologien kovien hintojen vuoksi tää on jäänyt multa tekemättä. Rahan laittaminen niin isona summana ei oo kuulostanut tähän elämäntilanteeseen kovin järkevältä sijoitukselta, vaikka sillä olisikin iso muutos mun ihooni. Hypinkin innoissani, kun mulle avautui mahdollisuus tehdä yhteistyötä Swissclinicin kanssa! Mulle on hirmu tärkeetä, että mahdolliset yhteistyöt sopii aidosti mun blogiini ja elämäntilanteeseeni, joten tää osui kaikista lähimmäs mun sydäntä. Lisäksi haluun olla rehellinen, sillä tiedän ite, ettei ihmiset halua laittaa rahojaan hoitoihin, joiden tehoa ei tiedä etukäteen. Monissa blogeissa hehkutetaan jotain tuotetta, muttei itse seisota tuotteen takana. On hyvin vaikeeta tietää esimerkiksi aknetuotteiden vaikutusta, jos bloggaajalla itsellään on täydellinen iho ja hän mainostaa tuotetta hyvänä. Halusin kuvata aitoja kuvia ja näyttää, että mulla on oikeesti iho-ongelmia. Kuvista sitä ei välttämättä oo huomannut aiemmin, mut näistä kuvista sen viimeistään näkee. Koko iho on huonossa, kuoppaisessa kunnossa, mutta poskissa on ollut isoin ongelma. Siksi keskityinkin näissä kuvissa just niihin, jotta lopputulos olisi selkeämpi.

IMG_8050
IMG_8064
IMG_8055
Käytin Skin Renewalia viikon putkeen ja nyt oon pitämässä viikon taukoa. Ideahan on se, että kasvot puhdistetaan huolellisesti, rullaillaan mikroneulalla koko kasvot läpi moneen eri suuntaan, lisätään seerumi ja desinfioidaan rolleri. Tän tekeminen poskiin ei sattunut ollenkaan, mut otsaan se teki vähän kipeää, mutta kipuun turtui nopeasti! Tähän mennessä tulokset näyttää tältä kuin ylemmissä kuvissa. Tuun varmasti kirjottelemaan ja ottamaan kuvia myöskin pitkävaikutteisimmista tuloksista myöhemminkin. Punoitusta näkyy vieläkin, mutta jo viikon käytön aikana toisiksi alimmasta kuvasta huomaa, että kuopat ei oo enää niin syviä mun kasvoissa. Tuotteista sanotaankin, että "Ihonhoitokäsittely koostuu kahdesta tuotteesta, jotka yhdessä kiihdyttävät kollageenintuotantoa. Hienot juonteet, rypyt ja arvet häivenevät, iho silenee ja pehmenee, sen elastisuus paranee ja suuret ihohuokoset kutistuvat." Tuloksia luvataan 1-3 viikossa ja innolla odotan, että miten mun iho tästä vielä paranee. Tähän astisista tuloksista oon jo tosi tyytyväinen. Pidän teidät kuitenkin ajantasalla parin viikon päästä ja tuun päivittelemään lisäkuvia tilanteesta!

2 kommenttia:

  1. Oi vitsit, onpas hyvänkuuloinen! Ja varmasti halvempikin kuin laserilla poisto :) Kiva kun kirjoitit tästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti halvempi, rolleri maksoi nimittäin ainoastaan 50€ ja seerumin kanssa ne oli yhteensä 100€ :-) Tällä pääsee hyvin alkuun tän ihoprojektin kanssa!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)