keskiviikko 30. marraskuuta 2016

ASIOITA, JOITA MÄ EN IKINÄ SANO

IMG_8452
IMG_8476
IMG_8445
IMG_8467
Vähän huumoria keskiviikkoon, sillä tässä olisi koominen lista asioista, joita mä en ikinä sanoisi! Mua naurattaa kaikenmaailman "said no -- ever" - listat ja tässä olisi mun näkökulmasta kirjoitetut lauseet.

"Osta vaan sitä kolme kertaa kalliimpaa luomutuotetta, kyllähän me voidaan pienituloisina ja opiskelijoina käyttää kaksi kertaa enemmän ruokakauppoihin."

"Syö vaan siinä valkoisessa sohvassa, ei haittaa, vaikka siihen tippuisi jauhelihakastiketta. Lähteehän se pesussa pois."

"Nyt mulla on tarpeeksi mekkoja, joten niitä ei tarvitse enää ostaa enempää."

"On ihan okei olla tekemättä elämällään mitään ja eläen yhteiskunnan tukien varassa."

"Joo, mennään vaan lenkille! Mähän oon urheilullisuuden perikuva. ja ulkoilu piristää arkea."

"Oon myöhässä kaverit, tuun puolen tunnin päästä."

"Ihana tulla jälleen siistiin kotiin, jossa kaikki tavarat on paikoillaan ja eteisestä pääsee kompastumatta makuuhuoneeseen."

"Mä ihan nolostun, kun mun tekemä ruoka on susta aina niin hyvää."

"Tietenkin voidaan jättää kerran kuukaudessa oleva blogikuvapäivä välistä, kun huvittaisi tehdä jotain muuta. Voinhan mä julkaista kuvattomia postauksia."

"Makaa ihmeessä sängyssä koko päivä, eihän tänään olisikaan mitään rästijuttuja tekemättä."

"On liian kylmä pukeutua mekkoon, taidan laittaa housut jalkaan."

9 kommenttia:

  1. Haha ihana postaus :D Ja voi vitsit et on nätti asu sulta jälleen!

    VastaaPoista
  2. XD mekkojutut on niiiiin totta! Ja ulkoilu. Ja siisteys. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep! Meillä ei oo koskaan siistiä, vaan aina pitää raivata tiensä vaatekasojen tieltä toiseen huoneeseen :-D

      Poista
  3. XD mekkojutut on niiiiin totta! Ja ulkoilu. Ja siisteys. :D

    VastaaPoista
  4. ihana pipo! mistä peräisin? :-)

    VastaaPoista
  5. Olipa hauska postaus ja kivan erilainen! Tuo pipo on superihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos paljon Petra :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)