torstai 3. marraskuuta 2016

KIVAA TORSTAITA

IMG_7774
IMG_7775
IMG_7783
IMG_7785
IMG_7777
Syysväsymystä podetaan, sillä mikään ei innosta erityisemmin. Ja ainut, mikä kiinnostaisi, olis peiton alla loikoileminen ilman mitään velvollisuuksia ja kakun syöminen. Mua ehkä vähän nolottaa myöntää, mut meillä on aina ite tehtyä kakkua jääkaapissa ja kahen päivän välein täytyy leipoa uutta, kun me ollaan niin ahmatteja... Sitä mä oon kyllä parhaani mukaan tehnyt, jos en oo ollut koulussa tai töissä. Syksyisin tuntuu, ettei sitä energiaa riitä tavalliseen tapaan ja mukavuudenhaluisuus astuu esiin jättiläisenkokoisissa kengissään. Se ei oo mikään kauheen hyvä kombo, sillä mä oon jo tavallisessa arjessa tosi mukavuudenhaluinen, mut nyt se on mennyt ihan uusiin korkeuksiin. Ja vaikka oon yleensä aikaansaava, niin nyt en kyllä käyttäisi sitä sanaa kuvaamaan mun luonnetta! :-D Terkuin tyttö, joka on valikoinut koulujutuista ne nopeimmat hoidettavat ja jättänyt kaikki, joihin olisi pitänyt nähdä kunnolla vaivaa, tekemättä. Onneksi se on näissä opinnoissa sallittua ja voin palata niihin vaikeimpiin sitten myöhemmin. 

Kivaa torstaita, älkää tekään poteko huonoa omatuntoa saamattomuudesta näin pimeän aikaan! :-) 

2 kommenttia:

  1. Niin tuttu tunne tuo aikaansaamattomuus! Terveisin tentti tänään ja aloitin lukemaan eilen klo 21 :D Anyway tulin kuitenkin kysymään, että mistä tuo vikan kuvan peili on ostettu? :-)

    Kivaa torstaita sullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä, mut tsemppiä kuitenkin tenttiin! Onneks avoimissa opinnoissa lähes kaikki opinnot pystyy suorittamaan ilman tenttejä (tai nettitenteillä), joten pääsee vähän helpommalla. Ja peili on muistaakseni Jyskistä, jos en ihan väärin muista :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)