tiistai 8. marraskuuta 2016

KOVASSA KIIREESSÄ

IMG_7910
IMG_7905
IMG_7901
Phuuh, mulla on tällä hetkellä stressiä ja kiireinen elämä. Oon ollut kokopäiväisesti töissä,  joka ei oo kovin toimiva yhtälö koulujen kannalta. Mä oon yleensä tosi aikaansaava, mut ainoastaan silloin, jos mulla ei oo stressiä mistään. Tällasina hetkinä mä en saa mitään tehtyä, vaan kääriydyn pieneen myttyyn sängylle ja yritän rentoutua, siinä kuitenkaan onnistumatta. Viime viikolla olin viitenä päivänä töissä, yhtenä päivänä matkailualan turvallisuuspassin koulutuksessa, kävin kuuntelemassa yrittäjyysluentoa, kirjoitin esseitä valmiiksi ja olin kipeenä. Erityisen surkeena olin siitä, että jouduin jättämään kipeyden takia Indiedaysin blogijutut välistä, sillä olin oottanut kuukausia, että pääsisin sinne ensimmäistä kertaa... Kaikki menot osuu usein samalle viikolle ja noidankehä on jo valmis. Tällä viikolla on onneksi vähän vähemmän tekemistä ja loppuviikko pitkästä aikaa vapaana! Kohta meen vetäisemään vikan työvuoron valmiiksi ja tuun kotiin nukkumaan. Tänään kerkesin pienen paussin jälkeen koneen äärelle, kun en saanut enää koulujuttuja tehtyä. Kuuntelen samalla, kun naapuritalossa on kamala meteli, sillä koko meiän taloyhtiössä on meneillään ikkunaremppa. Tässä vaan kauhulla oottelen sitä päivää, kun ne tulee meiän asuntoon, sillä mä teen paljon koulu- ja työjuttuja nimenomaan kotona. Aika hauska sattuma, sillä ennenkuin me muutettiin tänne, niin mä vihasin tota makuuhuoneen ruskeaa ikkunaa. Nyt rempan yhteydessä se vaihdetaan valkoiseen ja sekös mut tekee iloiseksi! 

2 kommenttia:

  1. Oijoi, tsemppiä ja helpotusta sulle stressiin! Ja ikkunaremppakin siihen vielä, huuh. Tsemppiä tosiaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanuus, sitä tarvitaan! :-D Tässä yritän nimittäin väkertää ennen töitä esseetä, jonka pointtia en meinaa millään ymmärtää. Kun sais muutaman opintojakson valmiiksi, niin vois huokaista vähän helpotuksesta... Onneks mun ei sentään tarvii osallistua remppaan kuin siirtämällä huonekalut ja teippaamalla pahvia lattian täyteen, sillä remppamiehet hoitaa loput :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)