tiistai 6. joulukuuta 2016

7X PUHELIMESTA

IMG_6045
Lunta sataa niin paljon, että maa on valkonen ja seuraavana päivänä se kaikki on pois. Jotenkin tuttu fiilis viimepäiviltä... 

IMG_6024
Mariannekaakaolla tyttöjen kanssa ja oli ihan superhyvää! Plussaa Picnicistä vielä senkin takia, että sieltä sai aika hyvät opiskelija-alennukset ;-) 

IMG_6017
Kiharsin hiukset monen vuoden jälkeen suoristusraudalla, kun olin leikannut ne keittiösaksilla lyhyemmiksi. Niin huolettomat, mut nätit! Pitäis useemminkin kihartaa hiuksia, sillä ne tuo ulkonäköön ihan erilaisen vivahduksen.

IMG_6053
Haha, tää on niin tyypillistä Suomea!! :-D On Black Friday ja kello on pari minuuttia vaille yheksän, eikä paikalla oo mun lisäkseni ketään... Tein muuten parhaimmat löytöni ehdottomasti Bikbokista, jossa oli parhain alennus vaatekaupoista. Muissa oli -20%, mut täällä oli -40%, joka on aika tuntuva alennus jo. 

IMG_6051
Käytiin rankan shoppailun uuvuttamina lounaalle viereiseen ravintolaan ja mun köyhästä annoksesta huolimatta ruoka oli hyvää! Tai no se yksi ruokalaji, jota mä otin, vaikka tarjolla olisi ollut kolmeakin eri ruokaa :-D 

IMG_6054
Taas yksi työpäivä edessä ja muistaakseni olin opiskellut neljä tuntia ennen työvuoroani, joten silmät oli jo ihan ristissä vaatteita vaihtaessa, kun edessä oli vielä kaheksan tuntia. Hyvin kuitenkin jaksoin! Ei oo enää paljoa lukemista jäljellä, kun tää urakka on ohi - about kolme kuukautta :-) Oon painanut sellasella teholla koulujuttuja menemään, että siksi opintopisteitä tuntuu satelevan taivaalta, haha...

IMG_6052
Olin joskus ihan hulluna suklaamousseen ja oisin voinut syödä sitä koko jättikulhollisen. Nykyään toi on kuitenkin petollista, sillä vaikka mä kuinka paljon rakastankaan suklaata, niin en enää pysty syömään suklaamoussea edes pientä kipollista.

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)