maanantai 5. joulukuuta 2016

ENSI VUODEN TAVOITTEET

IMG_8367
IMG_8377
IMG_8380
IMG_8387
Voi vitsit, että aika menee nopeesti. Vasta oli marraskuun alku ja nyt ollaan jo uuden kuukauden parissa. Mä oon kova listailemaan ja kirjottamaan unelmia ylös, joten eiköhän kirjoiteta samanlaista listaa seuraavallekin vuodelle kuin aiemmin!

♥ Toivon koko sydämestäni, että mulla olisi työpaikka (ja työtunteja) säännöllisesti vuoden ympäri, kuten tähänkin asti. Välivuosi tuntuu nimittäin edelleen lompakossa... Menee varmaan pari vuotta, että pystyn kirimään sen tappion rahallisesti takaisin :-D 


♥ Päästä kaukomatkalle Australiaan, Filippiineille tai yleisesti Aasiaan. Luultavasti asian toteuttaminen menee ensi talveen, jolloin mulla on ensimmäinen mahdollisuus päästä pidemmälle matkalle töiden ja koulun puolesta. 


♥ Tutustua muutamaan uuteen tuttavuuteen vielä paremmin ja viettää unohtumattomia hetkiä heiän kanssaan. Tänä vuonna oon tutustunut niin mahtaviin tyyppeihin, etten vois olla kiitollisempi. Erityisesti koulun kautta oon löytänyt sellasia kultakimpaleita!


♥ Kärsiä mahdollisimman vähän migreenikohtauksista. Tällä hetkellä mun sairaus pysyy aika hyvin poissa päivittäisillä lääkeannostuksilla, mut ei tietenkään tee kovin hyvää laittaa kehoa täyteen kolmiolääkkeitä. 


♥ Toivon, että läpäisen mun työharjoitteluni ja saan sitä kautta valmistumispaperit käteen. Lisäksi toivon pääseväni viralliseksi tutkinto-opiskelijaksi väylän kautta! Onneksi väylän kautta on mahdollista päästä sisään kahdesti vuodessa, joten jos ei kesällä aukea paikka, niin voin yrittää talvella uudestaan.


♥ Oppia töissä paremmaksi työntekijäksi ja pystyä hallitsemaan ne kaikki uudet asiat. Tää on varmaan lähitulevaisuuden isoin projekti, sillä uusia asioita tulee aina, kun luulen oppineeni yhden asian. 


♥ Saada kasaan vielä toimivampi ja monipuolisempi vaatekaappi, joiden vaatteita on helppo yhdistellä toisiinsa. Erityisesti tarvitsisin värikkäitä neuleita lisää, pitkähihaisia sifonkipaitoja, takkeja ja hempeitä hameita. 


♥ Haluaisin myös hiuksista eloisamman näköiset raidoittamalla niitä lisää! Tykkään mun hiuksista tosi paljon, kun leikkasin niitä yksi aamu aika paljon lyhyemmiksi. Mut vielä enemmän tykkään niistä, kun saan niihin vähän enemmän raitoja, sillä ne näyttää niin hyvältä kiharrettuina. 


♥ Mun yksi unelma on ollut myös lähteä opiskelijavaihtoon niin, että poikaystävä lähtis samaan paikkaan mukaan omista opiskeluistaan. Tässä nyt vaan on se mutka matkassa, ettei se oo opiskelemassa mitään tällä hetkellä, joten saa nähdä, miten tän suunnitelman käy. 

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)