lauantai 24. joulukuuta 2016

IHANAA JOULUA

IMG_8394
IMG_8946
IMG_8393
IMG_8943
Joulu tulee vuosi vuodelta vain nopeampaa tahtia ja viimeistään silloin, kun viimeinen joulukalenterin luukku on syöty, tiedän joulun olevan just nyt täällä. Mä oon ihan kohta lähdössä kotikotiin yöksi joulunviettoon, jonne meille on tullut jokaikinen vuosi joulupukki, joten myös tänä vuonna mä nään punavalkoiseen pukeutuneen miehen. Mulla on nyt kolme päivää (poikkeuksellisen paljon mulle) vapaata, joista kaksi ensimmäistä päivää aion nauttia ihan täysillä. Kolmantena on syytä vähän kurkata koulujuttuihin päin, sillä tiistaina meen taas töihin. Tää kolmen päivän miniloma, jollaista ei oo ollut moniin kuukausiin, on aika luksuksen tuntuista just nyt. Mutta joo, nyt on aika mennä skrabaamaan auton ikkunoita, jotta pääsen kotiin ennen yhtätoista. On aina ihan hassua, kun meillä syödään tavallisesti ruoka joka päivä tasan yheltätoista ja joulun vuoksi ruokailu on supermyöhään eli vasta yheltä :-D Tää jaksaa naurattaa poikaystävää, sillä heiän perheessä syödään jouluruoka vasta ihan myöhään illalla, kun meillä on jo käynyt joulupukki, jälkkärit on syöty ja vieraat lähtenet kotiinsa... Mitäköhän tulevaisuudessa tapahtuu, jos aletaan viettämään joulua yhessä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)