keskiviikko 7. joulukuuta 2016

KESKIVIIKKOTERKKUJA

IMG_7927IMG_8680
IMG_8686
IMG_7932
IMG_7934
Tänään on jälleen koulua, jonka jälkeen mun pitää lähteä suoraan palaveriin, jossa vierähtääkin koko ilta. Tavallaan mä tykkään, että kaikki tärkeät menot on samana päivänä, mut ne on samalla aika raskaita päiviä. On vaikeeta pysyä puolessa välissä päivää hereillä, kun infoa tulee niin tiiviisti. Tällaisen elämäntilanteen takia oon koittanut rentoutua ja antaa paljon aikaa itelleni, jotten ylikuormittuisi. Viime viikonlopun olin esimerkiksi kokonaan kotona ja ahkeroin koulujuttuja. En ollut sopinut mitään menoa, joten pystyin rauhoittumaan ihan täysin. Mä en saa aivoja nollattuja, jos mulla on vapaapäivä ja mulla on sovittuna jotain siihen. En siltikään, vaikka se olisi kavereitten kanssa vietetty kahvihetki. Silloin, kun haluun levätä, niin silloin mun pitää olla ihan vaan kotona, näkemättä tai tekemättä yhtään mitään sovittua. Puhuttiin tästä poikaystävän kanssa ja se ei voinut ymmärtää tätä, sillä sen mielestä kivat vapaapäivän menot on just nimenomaan rauhoittavia. Tietenkin ne on mustakin ihania, mutta ne toimii mulla virkistäytymiseen, eikä just siihen lepäämiseen. Itsenäisyyspäivänä mun uusi työkaveri pyysi mua kävelylenkille sen kanssa ja arvatkaa mikä sattuma oli, kun tajusin, että me asutaan vierekkäisissä taloissa! Lisäksi ollaan oltu samoissa juhannuspippaloissa sattumalta about neljä vuotta sitten, joista on itseasiassa kuva Facebookissakin :-D Ei kumpikaan kuitenkaan tiedetty tai tunnettu toisiamme etukäteen, vaan nää kaikki on selvinnyt vasta jälkeenpäin. Tää vaan vahvistaa mun tunnetta siitä, ettei ikinä voi tietää, kenestä on tulossa työkaveri, uusi naapuri tai vaikka serkkunsa kummi. Maailma on niin pieni. 

2 kommenttia:

  1. Siis mä voin niin yhtyy tohon vapaapäivän menoon! Joskus jopa ahistaa vapaapäivänä lähtee näkee kavereita, jos se on tyyliin viikon ainut vapaapäivä.. Mäkään en osaa lepää kun vaan olemalla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että joku muukin voi samaistua tähän! Kavereitten näkeminen on kivaa, mut vähintään kerran viikossa tarttee sellasenkin päivän, ettei näe yhtään ketään :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)