torstai 15. joulukuuta 2016

PÖRRÖNEULEESSA

IMG_8898
IMG_8910
IMG_8905
IMG_8912
IMG_8894
Herättiin tänään ihan sairaan myöhään vasta ysiltä, vaikka tavallisesti oon herännyt ilman herätystä jo seiskalta. Koska meillä oli kerrankin yhteinen vapaa-aamu ennen töitä, niin halusin myös hyödyntää puhtaat hiukset ja käytiin nappaamassa blogikuvia ulkona. Nyt riittää taas viikoksi postausmateriaalia, eikä tarvii mennä ulos jäätymään, haha! On jotenkin vaikeeta keksiä asuja, kun koen, ettei vaaleat hameet sovi ollenkaan talveen mustien sukkisten kanssa. Ja mun kaapissa on pääosin just niitä vaaleita hameita, näitten neljän mustan erilaisen hameen lisäksi. Saatiin myös koti siivottua ihan kunnolla, sillä ei oltu jaksettu tehdä viikkoon mitään kotitöitä ja täällä näytti aika kamalalta... Mä en voi uskoa, miten paljon sotkua viikossa ehtii kertyä. Siivotessa mietin vaan, että miksei voitu tehdä joka päivä vähäsen pois alta, jottei täällä olisi näyttänyt näin pommin jäljiltä :-D Syötiin vielä yhessä lounasta ja sit mä suuntasinkin töihin koko illaksi. Meillä menee yleensä työvuorot tosi inhottavasti niin, että Joonas on aamuvuoroissa ja mä iltavuoroissa, joten yhteinen aika on ihana lisä arkeen. Nyt mä kirjottelen postauksen viimisiä rivejä ja ootan puoli yhentoista aikaan poikaystävää kotiin. Himoitsen piparitaikinaa niin kovasti, mutten millään malttaisi nousta lämpimän peiton alta, joten toivottavasti mun mielihalut laantuu pian ja voin jatkaa normaalia elämää. 

8 kommenttia:

  1. Oot kyllä niin kaunis! Voisin pukea tän asun myös itselleni :)

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, kiva kuulla! Mä en oo ihan vielä päättänyt, että onko toi neule ihana vai näyttääkö se ainoastaan pölypallolta, haha :-D

      Poista
    2. Mun mielestä se sopii sulle todella hyvin ja mun mielestä näyttää ihan neuleelta eikä pölypallolta, haha :)

      Poista
    3. Haha, en tiedä miksi se näyttää mun silmään vähän siltä :-D Mietin sitä jo kaupassa ostaessani sitä, mut jostain syystä kiinnyin siihen kuitenkin!

      Poista
  2. Mulla on taas ongelma että omistan lähinnä ihonmyötäisiä hameita ja mekkoja, jotka ei näytä kivoilta paksujen sukkisten kanssa! Ohuiden kanssa ne menee, mutta ulkona on niin kylmä että pakko olla thermosukkikset käytössä. Käytän sitten jatkuvasti samaa hametta ja mekkoa, vaihdellen yläosia. :-D Ja aivan ihana neule, tosi hyvän näköinen asu kokonaisuudessaan! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluisin kans tosi paljon käyttää mustia paksuja sukkiksia talvella, mut ne ei vaan näytä hyvältä hameitten kanssa, vaan siitä tulee sellanen tönkkö vaikutelma :-D Joten sama juttu täälläkin, alaosat pysyy suhtkoht samana ja yläosat vaihtuu... Mut kiitos paljon!

      Poista
  3. Ihana asu! :) Itse käytän myös esimerkiksi valkeaa pitsihametta talvella tummien sukkisten kanssa - toimii mielestäni kivasti, jos yläosa on kuitenkin pitkähihainen ja tumma tai muuten talvinen.

    https://breezesfrommyatlas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Joo, mäkin tykkään, että yläosana on sit ainakin pitkähihainen!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)