perjantai 2. joulukuuta 2016

SHOPPAILUHOLISTI TUNNUSTAUTUU

IMG_8644
IMG_8658
IMG_8646
IMG_8650
Piparminttukaakaota kahvilassa, talvimekkokokoelman täydennystä ja pientä joulushoppailua. Mä oon tällä hetkellä ihan täysin toivoton, sillä haluaisin (ja olen) käyttänyt melkein koko palkkani vaatteisiin?! Tällä hetkellä mulla on ihan mieletön inspiraatiopuuska pukeutumisen suhteen ja kaupat tuntuu olevan täynnä just sellaisia vaatteita, joista tykkään! Löydän kaikkialta ihania talvimekkoja ja vaikka käyttötili kävi jo kerran nollassa, niin silti kaivoin jostain laukunpohjalta lisää rahaa, jotta voisin shoppailla. Välillä tulee sellasia kausia, kun käytän kaikki rahani shoppailemiseen ja sit taas unohdan sen harrastuksen olemassaolon hetkeksi. Kyllä, voin tosiaankin myöntää olevani shoppailufriikki ja pieni materialisti, mitä tulee vaatteisiin. Saan niistä niin paljon voimaa arkeen, rakastan kun on valinnanvaraa pukeutumisessa ja voin näyttää hyvältä. Tuntuu ihan mielettömän vapauttavalta, kun saa pukea päällensä just sellaista, mitä rakastaa. Samaan aikaan koen kuitenkin vähän huonoa omatuntoa, kun pidän vaatteita niin tärkeänä. Jos meille syttyisi tulipalo, niin ottaisin mukaani ehdottomasti läppärin, puhelimen, järkkärin ja kaikki mun mekot. Tai oikeastaan ottaisin jälkimmäiset, koska niitä ei voi millään rahalla korvata ja kaiken muun voisi. Että joo, sellaista tunnustusta tällä kertaa tän shoppailuhullun suusta!

8 kommenttia:

  1. Mä niiin pystyn samaistumaan tähän! Mulla on sama ongelma vaatteiden ja meikkien kanssa.. Välillä oikee hävettää mennä kotii taas uuden ostoskassin kanssa varsinki ku haluais saada reissaamist varten säästötiliä kerrytettyä! :Dd

    http://thatsentirelyoriginal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että muillakin on ongelmia tän asian kanssa! On vähän kaksipiippuista, että mä pidän säästämistä tärkeänä, mut toisinaan saatan tuhlata koko kuukauden palkan vaatteisiin :-D

      Poista
  2. Mistä kaupoista löydät parhaiten talvimekkoja tällä hetkellä? Mä en tahdo millään löytää kivoja pitkähihaisia mekkoja, jotka olisi mielellään vähän paksumpaa kangasta! Neulemekot olisi myös ihania mutta ne huonolaatuisetkin on niin pirun kalliita. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenkään ylitsepääsemättömästi niitä ei oo myynnissä, mut Bikbokista ja Vero Modasta oon ostanut useammankin :-) Ne on kyllä vähän hintavia, mut about viiskymppiä oon jokasesta maksanut :-D Oon niin vilukissa, että mun talvimekot on juurikin noita paksuja neulemekkoja...

      Poista
  3. Mut shoppailu rentouttaa (Y) :D Niin kauan kun ei mene velaksi tai aiheuta haittaa niin homma on ok! :D Ihania kuvia jälleen <3

    VastaaPoista
  4. Mä shoppailin ennen PALJON, mutta nykyään se on rauhoittunut melkein olemattomaksi :D .. Välillä on kiva ostaa jotain pientä kivaa itelle ^^ ♥. Vaatekaappishoppailua tosin harrastin juuri, löyty pari paitaa kaapin pohjalta mitkä olin unohtanut jo :D hah!

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, mun tilin saldon takia toivoisin, että mullakin olisi asia noin, vaikka shoppailua rakastankin! Toi on myös ihan parasta "löytää" joku kaapinpohjalla ollut vaate, jota ei muistanutkaan :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)