keskiviikko 14. joulukuuta 2016

TAVALLISTA ARKEA

IMG_8768
IMG_8786
IMG_8774
IMG_8788
Huomenta. Ensinnäkin mä haluun kiittää, että ootte kommentoineet niin ahkerasti tän viikon maanantaipostaukseen. On ihan mieletöntä, että teitä kiinnostaa nää "tunne mut paremmin"- postaukset ja teillä on mielenkiintoa vielä kommentoidakin! Blogin kirjoittajana just noilla kommenteilla on niin suuri merkitys, sillä niitten avulla tiiän, että te oikeesti ootte siellä konkreettisina. On ihan mahtavaa saada myös kommenttia senkin takia, että saadaan keskustelua aikaiseksi ja tiiän vähän teiänkin mielipiteitä erilaisiin asioihin :-) Vuorovaikutus nostaa motivaatiota bloggaamiseen ja siihen haluaa käyttää vielä enemmän aikaa! Tällä hetkellä tuntuu siltä, että mä tarviin koulusta pienen breikin, joten pidän just nyt omatoimista lomaa sieltä. Töissä käyn kuitenkin ihan normaalisti, mutta koulujutut haluun pitää hetken aikaa takasyrjällä. Tuli sellanen hetkellinen ylikuormitus, jonka haluun nyt pois, jotta voin jatkaa ihan uudenlaisella energialla. Kaks viikkoa oon nyt keskittynyt ihan muihin asioihin, hoitanut muita velvollisuuksia pois alta ja tää tuntuu tosi hyvältä. Tää aika on yksi vuoden kiireisimmistä ajoista, joten tekemisen ylipaljous on ihan ymmärrettävää. Kivaa viikkoa! 

4 kommenttia:

  1. Sulla on jotenkin tosi kiva tyyli kirjoittaa :) ! Ihanat noi paidat kuvissa (!!)

    http://sofia-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja mustakin! Ne oli ihanan naisellisia, että ostin niitä kolme samanlaista :-D

      Poista
  2. Ihania kuvia! Mä juuri joku aika sitten kirjoittelen blogiin tästä lukijoiden aktiivisuudesta. Mua harmitti kovasti kun en ollut saanut pitkiin aikoihin kommentteja, koska enhän mä ilman niitä osaa parantaa missään tai en tiedä olenko jossain onnistunut hyvin. Vaikka monesti sanotaan, että ei ne kommentit oo tärkeimpiä juttuja bloggaamisesaa niin mun mielestä ne on ainakin iso osa sitä. Onneksi nyt oon saanut taas jonkin verran kommentteja :)

    Sun blogia on tosi mukava lukea kun sun kirjoitustyyli on todella kiva ja usein sun teksteissä näkyy paljon sun mielipiteitä, kiva plussa kaiken muun lisäksi!

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana kuulla :-) Mullakin tulee ajanjaksoja, jolloin kommentteja ei tuu paljoa, mut yleensä ne postaukset on sellaisia "mitäänsanomattomia", joihin on ehkä vaikeaa kommentoida mitään. Yleensä aina, kun tuon mun mielipiteitä esiin, niin saan paljon kommentteja! Oon aina koittanut miettiä sitä sillä tavalla, että jos mä oisin oman blogini lukija, niin herättääkö postaus mussa jotain sanottavaa :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)