tiistai 20. joulukuuta 2016

VIIKON ALOITUS

IMG_8954
IMG_8966
IMG_8967
IMG_8950
IMG_8968
IMG_8972
Aloitettiin meiän viikko sillä, että kävin ostamassa maanantaina jouluisia herkkuja meille iltapalaksi sillä aikaa, kun Joonas oli töissä. Sytytin kynttilät palamaan, kasasin juustotarjottimen ja hain mun ikilempparilasit pöytään. En ollut kertonut mitään mun treffisuunnitelmistani, joten poikaystävän ilme oli aikamoinen, kun makasin lattialla (piilossa tietenkin!) salakuvaamassa sen reaktiota. Mä rakastan yllättää pienillä jutuilla arjessa, sillä niistä tulee niin rakastettu olo. Sen yllätyksen ei todellakaan tarvii olla iso, sillä olisin ite niin onnellinen, jos mut yllätettäis niinkin pienesti kuin tuomalla mun lempparisuklaata tyynyn päälle. Tollasista jutuista tulee semmonen fiilis, että just mua on ajateltu ja että oon jollekulle tärkeä. Siksi haluunkin pitää kiinni siitä, että arki mun kanssa on hyvin arvaamatonta. 

5 kommenttia:

  1. Siis vitsi miten kauniita kuvia! Saanko kysyä mitä kameraa käytät ja mitä putkia omistat? :)
    Todella mukava postaus, jossa on sopivasti tekstiä ja kivoja kuulumisia.

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Mulla on Canon 70D ja 50mm 1.4, joka alkaa vedellä jo viimeisiään kylläkin...

      Poista
  2. Moi! Saako kysyä, että mitä kautta lataat kuvat blogiin, kun ovat niin hyvälaatuisia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai saa! Mä lataan Flickrin kautta :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)