perjantai 16. joulukuuta 2016

VIIKON SISÄLLÄ TAPAHTUNUTTA

IMG_8929-001IMG_8930
Olin Evan & Manun keikasta Turussa muutama päivä sitten. En yleensä oo keikkafani, mut tällasista akustisista keikoista tykkään. Oli niin kiva päästä kuulemaan lempparibiisejä ihan eturivistä. Heillä on niin ihanaa musiikkia ja varsinkin Eva vaikutti niin symppikseltä. Ja jos mä jotain rakastan, niin symppiksen oloisia tyyppejä!

seksuaalisuuskuvat
Mulla on aina ilman huulipunaa alaston olo ja unohdin vahingossa laittaa sitä yksiin kuviin. Heti huomatessani kamerasta sen, niin kävin laittamassa sitä huuliin ja vitsit, mähän näytän oikeesti ihan alastomalta ilman huulipunaa! Ainakin siltä, että jotain puuttuisi kasvoista :-D Ekassa kuvassa näytän lisäksi aika teinimäiseltä, sillä mun huulet on niin vaaleat luonnostaan... Että joo, kyllä se punainen huulipuna vaan kuuluu mun arkimeikkiin. 

IMG_8932
Oon iloinnut kokoaikaisista työtunneista, joita jatkuu helmikuuhun asti. Sen jälkeen tunnit pienenee, jolloin mulla jää enemmän aikaa opiskeluihin. Oon sitä mieltä, että töitä pitää tehdä silloin kuin niitä on, joten työt menee nyt koulun edelle hetkellisesti. Ensi syksynä mulla ei luultavasti oo mahdollisuutta tehdä enää arkisin töitä, joten mä tosiaankin nautin nyt näistä työpäivistä. Mun työvuorolistaan on laitettu paljon viikonloppuja, joka tarkoittaa vähän suurempaa palkkapussia. Nää on tarpeen opiskelijana ja vielä enemmän tarpeen syksyllä, kun opintotukea pienennetään ihan hirveen paljon. Tää kyllä motivoi mua valmistumaan nopeemmin, suorittamalla opintopisteitä kovalla tahdilla. Monet on sanoneet, että opintotuen leikkaus on niin huono juttu, mutta ainakin mun kohalla uudistuksen jälkeinen opintotuki saa ajattelemaan, että on valmistuttava nopeesti, jotta pääsee käsiksi niihin oman alan palkkoihin :-) 

IMG_8915
Ostin tän ihanan hameen pari viikkoa sitten ja vaikka mun vaatteet ei yleensä hajoa koskaan, niin tää räksähti saumoistaan rikki! Olin niin surullinen, koska tää hame oli älyttömän nätti ja se oli ihan uusi. En millään kerkeä keskustaan vaihtamaan tätä uuteen samankokoiseen (jos niitä ylipäätänsä on jäljellä....), joten mun pitää lähettää poikaystävä vaateostoksille. En muuten ymmärrä, sillä aina kun käyn reklamoimassa jostain, niin onnistun saamaan rahani takaisin tai uuden vastaavan tilalle. Mutta yleensä aina, kun lähetän poikaystävän asialle, niin se tulee kotiin ja sanoo, että liikkeessä sanottiin: "Voivoi.." Joten mä kauhulla ootan, että näitä ei ookaan enää myymälässä, sillä en haluais luopua tästä, mutten myöskään maksaa huonosta laadusta. 

IMG_8673
IMG_8670
Mulla alkaa työt vasta iltapäivällä, joten sitä ennen mun tarkotuksena olis askarrella joulujuttuja valmiiksi, pakata eväät, kirjottaa pari postausta ajastettavaksi ja syventyä yhteen kirjaan, jos ehdin. Nyt on paljon pikkusia juttuja, jotka pitäis saada valmiiksi, mutta näillä blogijutuilla on hyvä aloittaa, haha! 

6 kommenttia:

  1. Näytät hyvältä ilman huulipunaakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jotenkin vierastan ajatusta meikistä ilman huulipunaa, sillä koen, että siitä puuttuisi jotain :-D Mut kiitos paljon, ihana!

      Poista
  2. Vou mikä ero huulipunalla ja ilman! Aina oon vähän ihmetelly sun "pakonomaisuutta" huulipunan käyttöön mut nyt ymmärrän :-D tunnistat ihailtavan hyvin mikä tai millanen meikki sopii just sun kasvoille :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, toi huulipunan tuoma ero on ihan mielettömän iso! Jotenkin oon niin tottunut siihen huulipunalookiin, etten edes tykkää mun ulkonäöstä, jos mulla ei oo sitä :-D Mun mielestä näytän ihan pikkuteiniltä ilman punasia huulia, kuten vasemmanpuoleisesta kuvasta näkyy. Mulle on monesti sanottu sitä, että harvalle sopii noin punainen huulipuna arkikäytössä, mutta mulle se sopii kuin nenä päähän. Joten kiitos paljon! :-)

      Poista
  3. Sä oot Noora itse ihan hirmu symppiksen oloinen! Monesti oon miettinyt, että just suhun haluaisin tutustua :-D Ja voi vitsi, osaispa itekki käyttää punasta huulipunaa ihan vaan arkena. Aina sitä kuitenki aattelee, että se on ihan ''liikaa'' arkimeikissä, vaikka sullakin se tuo just sen viimisen silauksen olematta kuitenkaan mitenkään liian silmiinpistävä :-) Pitää ottaa uudenvuoden haasteeksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiätkö, kun on sellasia adjektiiveja, joilla haluaisin mua kutsuttavan? Symppis on just yks sellasista, sillä kaikkein eniten mä haluan antaa blogissa (ja oikeessa elämässä) symppiksen kuvan itestäni :-) Joten kiitos, ihanasti sanottu! Töissäkin oon kuullut, että asiakkaat on kuvailleet mua nimenomaan symppiksenä mun työkavereille ja se tuntuu niin hyvältä. Joten rohkeesti vaan tutustumaan, haha ;-) Joo, monet ajattelee huulipunan kuuluvan vaan juhlaan, mut mun mielestä se sopii tosi hyvin arkeenkin.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)