tiistai 31. tammikuuta 2017

AIKAINEN KEVÄTFIILIS

IMG_9886
IMG_9881
IMG_9902
IMG_9887
IMG_9877
Nyt se on saapunut, nimittäin kevätfiilis: ulkona voi kuulla lintujen laulavan, mieli alkaa kaivata kirkkaita tulppaaneita olohuoneeseen, vaatekaappi näyttää liian synkältä, lumi vähenee paljastaen vihreän nurmen ja tekisi mieli kertoa kaikille, että valoisa aika koittaa pian taas. Mä muistan, että koin saman fiiliksen tasan vuosi sitten myös, kun tulin kotiin pidemmältä reissultani. Silloinkin menin ensimmäiseksi kauppaan ja ostin tulppaaneita kotiin. Mun keväästä ei kylläkään oo tulossa mikään leppoisin, sillä kahden kuukauden päästä mä jo valmistun (apua!!), mutta sitä ennen on aika tiiviisti työssäoppimista. Mun näyttötutkintona on kilpailu kaikille 5-9- luokkalaisille Turkulaisille ja sitä varten on suunniteltava tarjoilut, tapahtumankulku, markkinoitava sitä ja lähetettävä ahkerasti sähköpostia meiän tiimin kesken. Kerron tästä myöhemmin, kun uskallan puhua kilpailusta enemmän! Mulla on vapaata vielä perjantaihin saakka, jonka jälkeen mua odottaa kaheksan päivän työputki. Kävin eilen rentoutumassa kasvohoidossa ja kirjottelin blogijuttuja valmiiksi, jotta voisin tänään keskittyä väsäämään kymmenen sivun markkinointiesseetä :-D Voin kertoa, että parinsadan sivun kirjan lukemisen jälkeen silmät alkaa kyllä olemaan aika ristissä... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)