perjantai 13. tammikuuta 2017

GRAFFITISEINÄÄ VASTEN

IMG_9370
IMG_9395
IMG_9388
IMG_9379
Mua on harmittanut, että blogi on jäänyt vähän taka-alalle, mutta onneksi ollaan kokoajan menossa parempaan suuntaan! Tänään oon viettämässä kotipäivää ja sain vihdoin yrittäjyysesseen valmiiksi, jotta oon vähän lähempänä opintojakson maaliviivaa. Oon aikatauluttanut mun opiskelut, joten maanantaina pitäisi saada koko opintojakso lähetettyä. Sen jälkeen on 37,5/60 opintopistettä valmiina, joten ei kauhean paljoa oo enää jäljellä. Yritän saada mahdollisimman paljon hoidettua asioita ennen matkaa, jotta voin siellä olla rennosti ja tietää, ettei palautuspäivät puske päälle. Samalle päivälle on sovittuna neljät kirppistreffit, kun meiltä tullaan hakemaan käyttämättömiksi jääneitä tavaroita pois. Mun tarkoituksena oli viettää koko päivä kotona, mutta äiti soitti kesken koulujuttujen ja kysyi, että lähenkö sen kanssa ravintolaan syömään. Kuka sellasesta vois kieltäytyä? Samalla reissulla ajattelin käydä muutaman vaatekaupan kautta tsekkaamassa, että joko siellä olisi kevättakkeja saapunut. Tän vuoden tavoitteena on nimittäin löytää pirteitä takkeja mun vaateoksalle, kuten keltasta, oranssia, vaaleanpunaista ja persikkaa! Vaikea tehtävä, joten aion ottaa nettikaupat avuksi.... 

4 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)