maanantai 2. tammikuuta 2017

MIKSI?!

IMG_8721
IMG_8725
IMG_8690
IMG_8719
Miksi mä en oo ikinä kattonut linnanjuhlia, urheiluotteluita tai muuta vastaavaa telkkarista, joita kaikki muut tuntuu seuraavan innolla? En oo kovinkaan sohvaperuna, sillä en tykkää tuijottaa telkkaria passiivisesti, kun voisin kirjottaa blogia ja käyttää samalla aivojani. 

Miksi instagramissa kuvien näyttökerrat on aina neljästi suuremmat kuin sitoutumiset? Tää suhde on aina just näin, eikä hievahda mihinkään suuntaan :-D 

Miksi kuitenkin mun selfieitä katotaan instagramissa kolme kertaa enemmän kuin vaikka ruokakuvia?  Kyllähän mä tiesin, että ihmiset on kiinnostuneempia naamakuvista, mutta en ajatellut niitten olevan niin paljon suositumpia. 

Miksi osa ihmisistä on niin sisäänpäinkääntyneitä, ettei kykene edes minimaaliseen vuorovaikutukseen? On hyvin mielenkiintoista tehdä töitä tällaisten tyyppien kanssa, puhun nimittäin kokemuksen syvällä rintaäänellä, haha... 

Miksi autoon liittyvät asiat on niin ärsyttäviä? Mä oon aina soittamassa äitille, kun autoa tarttee korjata tai muuta vastaavaa. Poikaystävänkin laitoin katsastamaan mun auton, sillä se tuntui vaan niin vastenmieliseltä hoitaa sellasia juttuja. Mä pidän kyllä tiukasti kiinni siitä, että meiän perheen poitsu hoitaa nää jutut, enkä minä. Voin kyllä puolestani ommella rikkimenneet housut, jotta saadaan tätä tasa-arvoa pidettyä yllä. 

Miksi katkarapujen pitää olla niin kalliita? Ne on ihan superhyviä lounaaksi syötynä, mut yksi pieni pakastepussikin maksaa jo sellasenaan 7€...

Miksi tiskaaminen on niin inhottavaa puuhaa, että välttelen sitä viimeiseen saakka?

Miksi monet lupaa uudenvuodenlupauksia, joita ei koskaan pidä? Mä en ikinä lupaisi itelleni mitään sellasta, jonka onnistumisesta en oo varma.

Miksi suostuin tekemään 15 tunnin työpäivän tänään yhteen putkeen, ainoastaan ruokatauolla? Mietinpähän sitä tässä just parhaillaan, kun oon aivan silmät ristissä ja loppu häämöttää vasta puoli kymmeneltä illalla... Kyllä, tänään tarvitaan voimia jaksamiseen.

Miksi ihmiset kokee, että nettikirppareilla uudetkin vaatteet pitäisi myydä 2 euron hinnalla vain siksi, että kirppisten idea pysyisi yllä? Hups, näkisispä tällaiset tyypit mun myymät vaatteet!

Miksi joskus tulee kausia, jolloin mikään ruoka ei maistuisi ja tuntuu paremmalta olla vain nälissään? Mulla on ollut monta viikkoa tällainen kausi, että kaikki ruoka ällöttää ja tekee mieli ainoastaan mielitekoja, kuten patonkia tuorejuustolla. 

8 kommenttia:

  1. Ai miten näät instassa kuvien näyttökerrat?

    VastaaPoista
  2. Nää tälläset on ihan yksiä mun lemppareita!:'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin, tykkään lukea näitä ihan sairaasti muitten blogeista! Kiitos :-D

      Poista
  3. Siis käytiin just kaupassa ja mietittiin et mitä ihmettä oikeesti noi katkarapujen hinnat :D EN ÄLYY!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja siitä yhestä 7€ pussista riittää kunnolla vaan yhelle henkilölle esimerkiks patongin päälle! :-D Tulee vähän kallis yhden kerran lounaspatonki...

      Poista
  4. Itsekin vasta mietin että voisin toteuttaa tällaisen postauksen, näitä on hauska lukea! :D Täällä myös toinen, joka välttelee tiskaamista viimeiseen saakka, vihaan sitä puuhaa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu, toteuta ihmeessä, sillä täällä on ainakin yksi innokas lukija! Haha, se käsien upottaminen likaisten astioiden sekaan ei voi olla asia, josta yhtään kukaan nauttisi :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)