lauantai 28. tammikuuta 2017

NO NYT INSPIROI

inspis
Vaaleanpunainen pukeutumisessa, voi miten ihana väri! Tän kevään operaatioksi oon ottanut vaaleanpunaisten vaatteiden ostamisen, meni niiden löytämiseen miten paljon aikaa tahansa... Niin tyttömäinen, hento ja kaunis väri - miksei sitä voida myydä enempää kivijalkakaupoissa? Täydellisiä neuleita on muutenkin tosi vähän, puhumattakaan vaaleanpunaisessa sävyssä olevista.

Mun tekis mieli vähän rempata täällä meillä ja taikoa jostain lisää tilaa mekoille. Haluaisin ne nimittäin näkyvälle paikalle, mutten tiiä ollenkaan, että millaiseen ratkaisuun päätyisin tilanpuutteen vuoksi. Meillä olis yks täydellinen paikka, mutta siinä on lasiseinä takana, eikä ne siksi näytä hyvälle siinäkään. Vaaterekkiin taas mahtuu niin rajallinen määrä, että se on sen vuoksi vasta viimeinen oljenkorsi.

Tulppaanit, näistä mun ei tarvii varmaan edes sanoa. Kuka tyttö ei rakastais tulppaaneita? Musta olis ihanaa, jos meiän olohuoneen sohvapöydällä olis aina kukkia... Ne tuo heti raikkaamman fiiliksen ja tekee mieli pitää koti siistinä.

Kollaasit28
Matkustaminen ja sen rajattomuus on mun mielestä niin mielenkiintoista. Maailma on täynnä paikkoja, joista jokaiselle löytyy jotakin. Mua inspiroi erityisesti kaukokohteet, tällä hetkellä Oseania ja sen ympärillä olevat pienet saaret. Ens talvelle on kyllä pakko varata joku reissu kauemmas! Kaikki paratiisisaaret on niin lähellä mun sydäntä, että olis siistiä nähdä kaikki sellaiset. 

Oon ollut uudistamassa vaatekaappia jo pidemmän aikaa, mut nyt iski sellainen ahdistus omaa mitäänsanomatonta vaatekaappia kohtaan, että saatoin ihan rehellisesti sanottuna tuhlata yli puolet mun kuukausipalkasta nettishoppailuun... Paketteja on tulossa lähiviikkoina Nellyltä, Zalandolta, Asokselta ja Sheinshidelta - joten toivottavasti ne olisi hyviä. Yksitoista hametta, yheksän mekkoa, kolme paitaa, pari laukkua ja siinä ne taisi olla! Netissä on paljon parempi valikoima kuin kivijalkakaupoissa, mutta yleensä yli puolet ei vastaakaan netissä ollutta kuvaa tai istuvuutta ja ne lähtee palautukseen. Siksi oonkin lohduttanut itteäni sillä, että ehkä saan muutaman satasen takaisin itelleni, jos osa vaatteista ei ookaan sopivia :-D

2 kommenttia:

  1. Mä oikein ahnehdin nyt tällä hetkellä kaikkia reissuja ja suunnittelen kesälle, syksylle ja ens talvelle jo mmatkoja. Ehkä pitäisi ensin käydä siellä Balilla, ja sitten katsoa seuraavaa reissua. :-D Varaa nyt ihmeessä reissu! Komppaan sua myös tossa nettikauppojen valikoimassa. Kuitenkin mä tilaan tosi paljon netistä, mutta oon tosi vaativa, että palautan myös suuren osan. Nytkin tilanin 200€:lla uimapukuja, mutta yksi niistä oli vain tosi kiva, ja en silti ole varma pidänkö sen, koska se on "tavallisen musta" ja maksaa 70€:a... :-D Sovittaessa sen vasta näkee, mikä on hyvä! Siksi mäki tilaan aina melkein enemmän kuin yhden tuotteen. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä reissasin koko viime vuoden ja joku sisäinen ääni huutaa mun sisällä, etten voi tehdä samalla tavalla tänkin vuoden aikana :-D Silti reissukuume on ja pysyy, mut koitan sinnitellä sen kanssa mahdollisimman pitkään, jotta saan paljon koulujuttuja tehdyksi. Mulla on kursseja, joilla on "enää" viis kuukautta aikaa tehdä, enkä haluu ottaa riskiä, että matkan takia en ehtisi tehdä niitä :-/ Ihana, että muutkin tilaa isoilla summilla ja palauttaa suurimman osan jälkikäteen. Vaatekaupoissa on ihan ookoo ottaa kymmenen eri vaatetta, mutta ostaa vaan yksi. Silti nettishoppailussa koen, että jokaisen vaatteen tulisi olla hyviä, vaikkei ne sitä todellisuudessa oo...

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)