tiistai 24. tammikuuta 2017

PITKÄSTÄ AIKAA SNAPCHATIN KUULUMISIA

PicMonkey Collage
Mä en jaksa koskaan meikata töihin muuta kuin meikkivoidetta. Oon kyllä yks petturi, menin työhaastatteluun täydessä tällingissä, kynnet lakattuina, meikit naamassa ja naiselliset vaatteet päällä. Kun työarki kuitenkin alkoi, niin rupsahdin totaalisesti ja kuljen ihan kodittoman näköisenä siellä. // Nää on mun lempparivillasukat ikinä, sillä kun tekee mulle pitsiset, naiselliset ja valkoiset villasukat - ei voi mennä mönkään. // Tää fiilis on mulla jatkuvasti ja yleensä onnistunkin siirtämään ruoanlaittovuoron jollekulle toiselle... 

PicMonkey Collage
En mä millään malttais oottaa kahtakaan vuotta siihen, että vois ostaa jo oman kodin. // Yritettiin tykästyä juustoihin, mutta ei onnistunut. Silti me vuosi toisensa jälkeen jaksetaan pitää juustoilta, vaikka tiedetään hyvin, ettei ne oo meiän juttuja! // Toi on aivan ihana. Oonko jo sanonut, että rakastan naisellista? ;-)

PicMonkey Collage
Jee, sain tosta viestintäkampanjasta täydet eli 5/5! Aihe oli mulle täysin tuntematon ja olin niin ylpeä tosta palautteesta, sillä tehtävässä piti luoda, budjetoida ja suunnitella kokonaan uusi viestintäkampanja. Olin ihan varma, että siitä tulisi kolmonen, mut näköjään monen viikon työ palkittiin. // Tällä hetkellä oon leikkinyt vähän liiankin usein ahkeraa, mut onneksi siihen tulee kohta muutos. // Näitä limppareita mä juon aina, kun saan opintojaksoja valmiiksi. En todellakaan tiedä, mistä tää tapa on tullut, mutta se tuli näköjään jäädäkseen :-D 

PicMonkey Collage
On mulla näköjään joskus ollut vapaapäiviäkin, ainakin tästä kuvasta päätellen. Ja sotkusta päätellen en oo jaksanut siivotakaan, haha. // Mitäs tähän lisäämään, tytöt on ja pysyy lemppareina. // Ja niin pysyy myös mekot, joita ei koskaan voi olla liikaa.

PicMonkey Collage
Pidin hetken aikaa mun työpaikan kokonaan salassa yhden tapauksen vuoksi, joka sattui tossa puoli vuotta sitten. Nyt ajattelin kuitenkin, etten mä jaksa salailla vaan siksi, että maailmaan mahtuu sekopäitä. Viimekertainen tapaus oli niin järisyttävä, johon mun työpaikka sotkettiin somen takia mukaan, etten tuonut sitä edes blogin puolelle. Tällasissa maisemissa mä kuitenkin vietän päiväni! // Tää kirja oli ihana, mut vielä ihanampi sitä oli lukea mutakakun kera ;-) // Nää on näitä lempparipäiviä, kun palkka kilahtaa tilille. Kuukauden yksi odotetuimpia päiviä, kun voi taas ostella kaikkea kivaa hyvällä omatunnolla. 

PicMonkey Collage
Koulussa tulee käytyä niin harvoin konkreettisesti paikalla, että nää koulusta tulleet laskut auttaa aina muistamaan, että mä oon opiskelija. Mä miellän itteni jostain syystä edelleenkin välivuotta viettäväksi, kun ei oo läsnäolopakkoa koulussa päivittäin. Nytkin siellä tulee käytyä vaan kerran viikossa suunnilleen. // Mä en oo kuitenkaan kokenut ongelmaksi sitä, että maksan koulutuksestani, sillä tää sopii mulle paremmin kuin hyvin. Maksaessa koulusta, opiskeleminen on paljon rennompaa ja omaehtoisempaa. Ei oo kukaan sanelemassa milloin mun täytyy olla läsnä, vaan voin hoitaa kaiken kotoa. // Ai mitäkö harrastan? 

2 kommenttia:

  1. Et varmasti oo ainut, kuka laittaa itsensä paremman näköisesti, kuin yleensä, työhaastatteluun. :-D Mä pidän shoppailua myös mun harrastuksena!! Kun tutustuttiin poikaystävän kanssa, vastasin harrastuskysymykseen shoppailun. Hieman huumoria? No ei ees ole! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, en varmasti! Mut voin samaistua ihan täysin, shoppailu on niiin rentouttavaa ja palkitsevaa :-D Shoppailureissuilla en malta pysyä hameessani, kun oon niiin fiiliksissä...

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)