torstai 12. tammikuuta 2017

SYDÄMEN ARVOISIA JUTTUJA

IMG_9290
IMG_9301
IMG_9403
IMG_9297
 Tän vuoden ensimmäinen luistelukerta lammenjäällä ja myönnettäkööt, että mun luistelutaidot on aika ruostuneet!  ♥ Superkaunis maisema, kun kaikkialla on vitivalkoista. ♥ Vaikka mä en tykkääkään kylmyydestä ollenkaan, niin tää lumi auttaa tosi paljon blogikuvien ottamisen suhteen. Tänään nautin vapaapäivästä kaikin voimin ja aion tehdä illalla jotain kivaa. ♥ Meillä on kaapit täynnä suklaata joulun jäljiltä ja on ihana tietää, että siellä on kunnon hätävara herkkuhimoa varten. ♥ Sain ison työtarjouksen vanhalta lastenhoitoperheeltäni, mutta jouduin valitettavasti sanomaan ei, sillä mun aika ei vaan yksinkertaisesti riitä mihinkään ylimääräiseen. ♥ Sain vihdoin siivottua parvekkeelta pois juttuja, jotka on olleet siellä puol vuotta piilossa. ♥ Vaikka mä oonkin ollut hiljaisempi blogin puolella, niin kävijämäärien perusteella teitä on vaan tullut lisää! ♥ Ja voitteko uskoa, että mun kävijäämäärät on nelinkertaistuneet ihan kahen kuukauden sisässä, oon siitä niin kiitollinen. ♥ Maanantaipostauksien kirjoittaminen on yhä edelleen mun lempparipuuhaa ja oonkin tehnyt sitä jo reilut puol vuotta. ♥ Oon selannut ihan innoissaan kolmen kombon eli Stradivariuksen, Bershkan ja Pull&Bearin tarjontaa, jotta tiedän, paljonko shoppailurahaa tarviin mukaan. ♥ Pari viikkoa kestänyt päänsärky on vihdoin mennyt ohitse! ♥ Siivottiin tällä viikolla koko koti lattiasta kattoon ja eihän tätä edes tunnista entisekseen, haha... ♥ Lainasin kirjastosta pitkästä aikaa pari kirjaa ja toivon, että kerkeän lukemaan ne parin viikon sisällä, sillä oon uusinut ne jo kolmesti ajanpuutteen vuoksi. Käytiin tapahtumatuottajatyttöjen kanssa nauramassa ja höpöttämässä kuulumisia ravintolassa ja ne hetket antaa kyllä reilusti voimaa arkeen. 

4 kommenttia:

  1. voi onpa ihania talvikuvia! Vitsi kun tekisi itsekin mieli päästä noihin kauppoihin shoppailemaan, ehkä sitä joku päivä pääsee Tallinnassa käymään...:D

    http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Heh, siitä vaan matkaa varailemaan ;-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)