tiistai 10. tammikuuta 2017

TIISTAI

IMG_9138
IMG_9140
IMG_9132
IMG_9236
IMG_9179
Voi että, mulla on ollut niin jämpti minuuttiaikataulu, etten oo kerinnyt tulla kunnolla kertomaan tän hetken elämänmenosta mitään. Tätä postausta varten piti lähteä ulos kuvailemaan matskuakin, jonka kuvausaikatauluna oli viisitoista minuuttia, että kerkeisin isovanhempien luokse ajoissa. Kävin moikkaamassa heitä ja näin samalla perhettä, kun käytiin luistelemassa yhessä. Vaikka tästä on vaan puolen tunnin matka meille kotikotiin, niin kerkeen käymään siellä vaan kerran tai kaks kuukaudessa... Pikkusisko haluaiskin aina olla pelkästään mun kanssa kotona ja on aina yhtä pettynyt, kun suuntaan takaisin Turkuun. Viime kerralla se rukoili ja teki kaikkensa, jotta jäisin yöksi. Lopulta se ihan oikeesti tarjos mulle rahaa, jos yöpyisin siellä yhden yön, vaikka koitin selittää mun koulu- ja työtilanteesta sille :-D Täytyy ottaa se jonain päivänä yökylään ja tehdä täällä tyttöjenjuttuja ihan kunnon ajan kanssa. Tällä hetkellä mä oon pakkaillut kovasti matkalaukkua, sillä suunnataan viikon päästä pienelle reissulle Gdanskiin! En oo koskaan ollut siellä ja innolla ootan, että mitäköhän mieltä oon siitä kaupungista. Varasin hotellin ihan keskustasta poikkeuksellisesti, sillä nyt on sellainen fiilis, että haluan päästä mahdollisimman vähällä vaivalla liikkumaan siellä. Ollaan reissussa kolme päivää, joten keskustassa majoittuminen säästää aikaa ja hermoja. Seuraavana päivänä, kun ollaan tultu kotiin, niin lähetään luokan kanssa Helsinkiin matkamessuille, jonka jälkeen oon vielä koko viikonlopun töissä. Tän jälkeen saan onneks nauttia ihanasta viikon talvilomasta, jolloin mulla ei oo yhtäkään työvuoroa tai koulupäivää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)