torstai 26. tammikuuta 2017

VÄSYNYT

IMG_9573
IMG_9578
IMG_9565
En edes tiedä mikä päivä tänään on, kun oon niin väsynyt. Kalenterista tsekattuani huomasin sen olevan torstai, ja viikko on mennyt ohi melkein huomaamattomasti. Mä haaveilen tällä hetkellä suuresti viikon rantalomasta ja tekisin mitä tahansa, jos se olisi mahdollista saavuttaa. Vielä hetkeen ei oo kylläkään mahdollista päästä lämpimään, vaikka se kovasti houkuttaisikin. Eilen, kun ajoin kotikotona käymisen jälkeen suoraan Ikeaan ostamaan henkareita, tunsin adrenaliinin virtaavan oikeesti mun suonissa. Oon ostanut henkareita kerran kuukaudessa lisää, sillä jostain syystä (lue: jatkuvien uusien vaatteiden takia) ne on aina loppu. Niiden ostaminenkin tuntui jo suurelta saavutukselta, vaikka kyseessä oli ihan pikkujuttu. Tän viikon työt on jo tehty, joten mä vannon, etten nouse tänään sängystä mihinkään. Aion ladata akkuja, siivota vaatekaappia mieleisekseni, ettiä netistä inspiraatiota ja suunnitella vähän blogijuttuja. Koko loppuviikon aion ottaa rennosti, varata saunavuoron, käydä kunnon pulkkamäessä ja nauttia vapaistani. Nää tulee niin tarpeeseen! En edes muista, milloin vapaapäivät olis tuntuneet näin hyvältä ja tarpeellisilta... Joten kyllä kiitos jätskiä sängyssä ja leffat tauotta pyörimään.

Vähän pirteempää torstaita teille!

2 kommenttia:

  1. Mulla on tällä hetkellä niin samanlaiset fiilikset tuon väsymyksen kanssa! Viikko alkaa onneksi pikkuhiljaa olla lopuillaan ja viikonloppuna ei todellakaan aio tehdä akkujen latausta kummempaa :)! Kivaa loppuviikkoa ja vapaita sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helpottavaa kuulla, että väsymystä on ollut ilmassa muillakin, enkä oo ainut :-D Sitä samaa sullekin!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)