keskiviikko 1. helmikuuta 2017

9 NOLOA FAKTAA VIIMEPÄIVILTÄ

IMG_9276
IMG_9230
IMG_9187
IMG_9208
IMG_9278
1. En oo pyykännyt, täyttänyt tiskikonetta tai pyyhkinyt pölyjä kuukausiin. Vapaa-aikaa on ollut hirmu vähän ja silloin oon halunnut ladata akkuja, enkä siivota. Luojan kiitos (ja pahoittelut siitä), että meiän taloudessa asuu toinenkin tyyppi, jonka niskoille kotityöt on kaatuneet turhan usein. Terkuin, yks surkea tyttöystävä tällä hetkellä...

2. Lupasin, että jos hän hoitaa kotitöitä hetken aikaa täysillä, niin mä maksan kaikki kasvikset tästä lähtien. Aika uhrautuvaista multa, joka vihaa kasviksia, haha...

3. Mietin ikuisuuden, kuka pölvästi on laittanut auton etutuulilasiin ainoastaan pissapoikaa?! Mietin, että on hirveän epäkäytännöllistä, ettei takatuulilasia saa pestyä sillä. Kunnes yhtenä päivänä valittelin asiaa poikaystävälle ja se totesi, että onhan mun autossa nappi siihenkin :-D

4. Aloitan kertomalla, että mulla on surkea kasvomuisti, mutta haluun olla hyvä asiakaspalvelija. Kasvot ei jää mun mieleen ja kaupassa työskennellessäni saatan tervehtiä asiakkaita monesti, kun en tiedä jo moikanneeni heitä. En myöskään halua jättää tervehtimättä, sillä se olis tylyä! Kamalin oli, kun yhtenä kertana moikkasin iloisesti yhdelle mummolle ja hän vastasi: "Me ollaan tervehditty jo kolmesti."

5. Mä en todellakaan oo se tyyppi, jota kiinnostaa, että kuinka moni on nähnyt mut ilman vaatteita. Hengaan kotona aina ilman vaatteita, verhot auki, valot päällä ja naapureille moikkaillen. Mut poikaystävä on kamalan neuroottinen tästä ja jos se menee suihkuun, niin sen täytyy ensin laittaa sädekaihtimet kiinni, sulkea valot ja vasta sitten se voi tulla sieltä pyyhe päällä. "Ettei vaan kukaan näe" - on sen vakkarilause. Mutta mä en ymmärrä, miksi elämästä täytyy tehdä niin vakavaa. Meiän sisäisen taiston vuoksi pidän makuuhuoneessa aina valot täysillä ja vaihdan vaatteet ikkunan edessä näyttääkseni, etten mä luovuta! :-D

6. ...mun alastomuuskasvatus on jopa oikeesti sillä vakavuudella, että jos multa tippuu pyyhe kellarisaunasta, niin mä kipitän ne kaks kerrosta ylös omaan kotiini ilman pyyhettä. Tää on poikaystävän mielestä ihan käsittämätöntä, sillä "naapurit näkee!!"

7. Naapureista tulikin mieleen, että tänään sattu niin hauska juttu, kun olin tulossa töistä kotiin. Matkalla autolle törmäsin mun yläasteaikaiseen kaveripoikaan ja kysäisin, että mitä hän tekee täällä päin. Hän sanoi muuttaneensa tänne ja mä totesin, että kun asutaan niin pienellä paikalla, niin muutit varmaan osoitteeseen X, jossa mekin asutaan. Ja niinhän se muutti! Tän jälkeen kerroin, että mä muuten oon töissä tässä kaupassa, johon oot menossa just nyt. Kyllä meitä nauratti, haha.

8. Oon kattonut lähiaikoina ihan liian paljon Jane the Virginia, The Fostersia, Skamia (vaikka se ei ookaan musta erityisen hyvä ollenkaan...) ja muita sarjoja. Joka ilta menee monta jaksoa, mut se on vaan niin helppo tapa heittää olla rennosti...

9. On helmikuun ensimmäinen päivä ja mun koko vuoden opintotuloraja on jo täynnä, hups. Kiikutin nolosti lapun töihin, että jos onnistuis niin, etten saisi palkkaa töistä viiteen kuukauteen... Ei oo kovin hyvä yhtälö tehä  reilusti yli 30 tuntia töitä viikossa, vieläpä opiskellessa :-D Seuraava palkka tulee sitten vasta heinäkuussa, joten tervemenoa kaikki huvitukset siihen asti. Mut sillon tuleekin sit monen tonnin palkka kerralla, mut nyt se tietty harmittaa, kun ne rahat ei oo käytettävissä vielä. 

4 kommenttia:

  1. Jane the Virgin ja Skam on ihan parhaita! :D

    VastaaPoista
  2. Haha, nauratti tuo alastomuusjuttu! :DD Miulla on sama tuon moikkaamisen suhteen töissä, joskus ihan hävettää kun tajuan hetken päästä että olen moikannut jotain asiakasta jo toistamiseen ja näen hänen kasvoiltaan sen huvittuneen ilmeen :D Tämä oli hauska ja ihanan erilainen postaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikä! Mä vaan kapinoin sitä harhaluuloa vastaan, etteikö alastomuus olis luonnollista ja koitan kovasti poikaystävälle sitä selitellä :-D Tiiän tunteen asiakaspalvelutyössä, se on aika noloa... Mut kiitos paljon, kiva kuulla!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)