perjantai 3. helmikuuta 2017

ESIMERKILLINEN LAISKOTTELIJA

IMG_9890
IMG_9631
IMG_9816
IMG_9561
Terkkuja täältä sängynpohjalta! En oo poistunut täältä mihinkään ja kello on jo puoli kolme päivällä...  Muistatteko, kun sanoin viikko sitten, että aion kerätä lomalla voimia? No, niitä voimia mä yritän edelleen keräillä ja aika tuloksettomasti. Sunnuntaina käytiin perheen kanssa merenjäällä luistelemassa ja vaikka mä oon uhkarohkea luonteeltani, niin kyllä mä silti olin kauhuissani, kun jää raksahteli luistimien alla. Olin ihan varma, että mä putoan sinne mereen, kun jää oli ohentunut plusasteiden takia. Maanantaina mä kävin treffaamassa opettajaa ja selvittämässä, että mitä kaikkea pitäisi vielä saada kevään aikana tehdyksi. Meinas kasvot valahtaa valkoisiksi, kun kuuntelin sitä tehtävämäärää... Keskiviikkona olin koko päivän koulussa, kävin tsekkaamassa uudet työvuorot töistä ja painelin väsyneenä kotiin. Eilen käytiin kaverin kanssa kokeilemassa uutta pakohuonepeliä ja ei tosiaankaan päästy sieltä ulos. Onneksemme kuitenkin kuultiin, ettei kukaan oo ikinä päässyt sieltä ulos vielä. Peli oli siis vielä testivaiheessa ja ihan supervaikea muihin pakohuonepeleihin verrattuna. Nyt mä oon yrittänyt saada luettua markkinointikirjaa, mut ei tää kyllä edisty mihinkään suuntaan. Oon sen sijaan klikkaillut lisää vaatteita kotiin, pohtinut safarimatkojen upeutta ja todennut, että sellaiselle mä haluun joskus mennä.  Mulla on jo pitkään ollut kausi, että ajatukset pyörii täysin ympäriinsä, enkä pysty keskittymään mihinkään täysillä! Tuntuu, että kaikki muu kiinnostaisi enemmän nyt kuin asiat, jotka pitäisi hoitaa :-D Sanokaa, etten mä oo ainut laiskottelija?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)