keskiviikko 22. helmikuuta 2017

HELMIKUUN PUHELINKATSAUS

PicMonkey Collage
Onko parempaa kuin aamupalapöytä, jossa on monta vaihtoehtoa? No ei oo :-D // Yhdet epäonnistuneet blogikuvat, jotka ei koskaan nähneet päivänvaloa täällä... Turhauttavaa, mutta sellasta se välillä on! // Muutaman viikon ajan oon juossut kiireisenä päivästä toiseen, mutta tänään on tän viikon viimeinen vuoro ja sitten mulla on ultimaattiset neljä (!!!!) päivää vapaata. Ihanaa. // Mä koen, että kevät on jo alkanut, vaikka ulkona on kunnon pakkanen ja maa on valkoinen. Siispä söin tän vuoden ensimmäiset tuoreet mansikat ja ne oli parempia (ja kalliimpia) kuin muistinkaan. 7 mansikkaa maksoi 4€, haha... 

PicMonkey Collage
Tuli tunne, että pitää päästä taas brunssille, joten mehän mentiin jonottamaan pakkaseen puolta tuntia etukäteen saadaksemme paikat. Ja oltiin muuten ensimmäiset oven edessä ;-) // Oli niin hyvää, Turussa on kyllä sairaasti hyviä brunssipaikkoja! Vielä on kaks testaamatta ja sen jälkeen oon käynyt kaikki läpi. // Olisin voinut pakahtua onnesta, kun brunssillakin oli tuoreita mansikoita ja maailman parasta brownieta, jota oon koskaan syönyt. // Mun silmäteräni, jossa on nyt 58 mekkoa. Uhosinkin Instagramissa, että aion tänä vuonna viettää sadan mekon juhlaa, joten hieman täytyy vielä niitä ostella. 

PicMonkey Collage
Parina iltana on ollut tosi nätit auringonlaskut, kun koko taivas on värjäytynyt vaaleanpunaiseksi. Oon tehnyt niin paljon iltavuoroja, että nää on jäänyt sen takia kokonaan näkemättä, mutta onneksi kerkesin ikuistamaan tän yhen kerran. // Kyllä, onnellisuus taattu. En todellakaan tiedä parempaa makuyhdistelmää kuin suklaa ja tuoreet mansikat. // Joonas tykkää jostain syystä letitellä mun hiuksia iltaisin, vaikken mä oo kovin innostunut leteistä itelläni :-D Siitä mä kuitenkin nautin tosi paljon, kun mun hiuksia näprätään ja niihin tehdään kampauksia. // Oli aikamoinen projekti saada toi mekko-oksa valmiiksi, sillä puoli kuudelta sunnuntai-illalla tajusin, että meillä on liian pienet koukut. Kaupat oli menossa puolen tunnin päästä kiinni, joten me ajettiin kaasu pohjassa rautakauppaan, jossa oltiin varttia vaille kuusi. Joonas kyllä kyseli, että eikö tätä olis voinut hoitaa seuraavana päivänä, mutta mä halusin sen heti kattoon... 

PicMonkey Collage
Ihanat tulppaanit, joita meillä on ollut lähipäivinä isot kasat. Kevät on siis tulossa! // Haha, yllätin mun kaverin selvittämällä hänen osoitteensa netistä ja vein oven taakse pienen lahjan nimettömänä. Tää päättyi vähän huonosti, sillä hän asui paritalossa ja vein sen aluksi sen toisen oven luokse! Kummassakaan ei lukenut nimikylttejä, joten veikkasin toista oikeaksi... // Onneksi loppu päättyi hyvin ja toisen omistaja oli käynyt siirtämässä lahjan oikean oven taakse :-D Kaverit kyllä nauroi, että tää on niiiin mun tyylistä selvittää netistä osoite ja mennä salaa oven taakse... // Oon tykästynyt kiiveihin tosi paljon, vaikka sain niistä muutama vuosi sitten yliannostuksen kokonaan. Mutta hedelmäsalaatti ei oo ihan mun juttu vieläkään. 

PicMonkey Collage
Nää selfiet on harvinaisia nykyään ja totta puhuakseni tääkin on snapchatin kuvasta leikattu. // Oli hyvää, mä oon näitten ansiosta alkanut syömään vähän enemmän hedelmiä. // Koska mä en tykkää ruoanlaitosta, niin poikaystävä on yleensä mielellään kokkaillut keittiössä. Yhtenä päivänä se ei kuitenkaan ollut, enkä mä kuollaksenikaan halua siellä tehdä mitään, joten tilasin meiän viereisestä pizzeriasta hyvällä omatunnolla pizzaa. Enkä oo syönyt missään parempaa pizzaa kuin sieltä! :-D Mulla on joku huono onni aina keittiössä: tuun sieltä aina itkien pois, kun oon satuttanut itteni, särkenyt astioita, saanut tikattavan haavan veitsestä tai kaatanut mansikat valkoiselle keittiönmatolle (tää on tapahtunut jo kolmesti...). Siispä pysyttelen mieluusti poissa näkyvistä! // Olin menossa kouluun, kunnes mun sukkikset ratkesi matkan aikana, eikä mulla tietenkään ollut varaparia mukana. Tältä mä näytin koulussa, onneks mekko oli tosta vähän pidempi, joten se peittyi aika hyvin. 

4 kommenttia:

  1. Mitä hyviä brunssipaikkoja Turusta suosittelisit? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 3.linja, Nics's food design ja Fontana :-)

      Poista
  2. Ei vitsi miten kiva postaus ja ihania kuvia! <3

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)