maanantai 6. helmikuuta 2017

KYLLÄ, MÄ HALUAN OLLA NAINEN

IMG_9778IMG_9755
IMG_9807
IMG_9774
IMG_9763
Vaikka kuinka ihmiset sanookin, ettei halua lokeroida itseään, niin kyllä mä haluan. Haluan olla nainen, näyttää naiselliselta ja tehdä asioita, jotka mielletään naisten jutuiksi. Mä ihan oikeasti rakastan sitä, että oon sukupuoleltani nainen ja haluan olla tiukasti siellä laatikon sisällä. Haluun olla pikkulusikka, hoitaa kotitöistä ne mieluisimmat ja jättää autoihin liittyvät jutut poikaystävälle. Mun pahin painajaiseni olis se, ettei ihmiset tietäisi, kumpaa sukupuolta edustan. Jo silloin, kun mä olin ihan pieni, mä rakastin mekkoja. Rakastin olla tyttö ja mietin, miten kamalaa olisi ollut, jos munlainen tyyppi olisikin syntynyt pojaksi! Voi vitsit, että mä rakastan naisen vartaloa, kapeeta vyötäröä ja kaikkia niitä muotoja. En ikinä haluais peitellä sitä, että oon syntynyt naiseksi. Ulkonäköni takia mä saan kuitenkin paljon ennakkoluuloja, sillä ihmiset luulee, että mä oon luonteeltanikin se hienohelma. Poikaystävä räkättää aina naama punasena, kun kerron sille juttuja, miten kaveritkin luulee mua toisenlaiseksi.

En mä oo mikään hygieniafriikki, jonka täytyy olla pesemässä jatkuvasti käsiä. Ei mua kammoksuta olla hostelleissa yötä (yksi mun hyvä ystävä sanoi, ettei voisi ikinä kuvitella mua hostellissa, vaikka lähes koko Balin reissun majoituin mitä kuvottavimmissa hostelleissa) tai nähdä liskoja ulkomailla. Meinasin kuolla nauruun, kun hän nauroi meiän porukassa, että: "Kuvitelkaa Noora hostellissa, ei ikinä!" Enkä mä kilju ampiaisista tai valita, että mun vaatteet likastuu. Voin ihan loistavasti olla ilman meikkiä kaupungilla ja monesti oonkin. Monesti, kun vastaan tulee joku ällöttävä tilanne, niin mä oon se, joka saa sen hoidettavakseen. Voin kävellä mutalammikossa paljainjaloin, eikä se ällötä mua millään tavalla. Silti monet kuvittelee, että mä viihdyn ainoastaan viiden tähden hotelleissa, shoppailemassa ja oon hyvin tarkka siitä, mitä voin tehdä. Mä oon nukkunut luteiden ja torakoiden keskellä, mutta myös paahtunut neljänkymmenen asteen kuumuudessa ilmastoinnin hajotessa, ilman suihkua. On tavallaan tosi karua, että ulkonäön annetaan vaikuttaa niin suuresti. Haluun kyllä pukeutua nätisti ja naiselliseksi, mutta en mä missään nimessä halua, että mut luokitellaan hienohelmaksi sen vuoksi. 

2 kommenttia:

  1. Tosi hyvin kirjoitettu ja voin samaistua täysin ajatuksiisi :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)