tiistai 7. helmikuuta 2017

ME MENNÄÄN BORACAYLLE

24733392554_03406ba40a_o-3
25260117321_21875e1ee6_c
25513933931_cbb24f6986_c-2
24919852833_e64cd1a086_o
25353201625_36855a3100_c
Mun keväässä on niin paljon ajanjaksoja, jolloin mä en pysty lähtemään reissuun. On oltava läsnä työvuoroissa, jotka on jo merkattu työvuorolistaan. Näyttötutkintoa ennen en saa lähteä, sillä muuten en valmistu. Pääsiäispäivät mun tulisi olla Suomessa. Olin jo ajatellut, että ehkä tää tarkoittaa sitä, etten voi yksinkertaisesti lähteä tänä keväänä reissuun. Kunnes edellispäivänä en saanut opiskeltua ja klikkailin matkakohteita ja mietin, miten siistiä olis tehdä joku mieletön reissu! Tutkin ja tutkin nettiä, kunnes löysin lennot Filippiineille. Ja sit olinkin jo tajunnut, että tässä olisi mahdollisuus käydä Boracaylla. Poikaystävä yritti vähän jarrutella mua, mutta laitoin sen heti menemään töihin ja kysymään pomolta, että saako hän pari viikkoa vapaata. Mä menin myös häntä koipien välissä oman pomoni luokse kysäisemään asiasta ja vastaus oli päivän oottelemisen jälkeen: KYLLÄ! Lähdetään jo kahen kuukauden päästä, heti kun oon saanut näyttötutkinnon suoritettua. Oon niin innoissani, sillä poikaystävä ei oo koskaan ollut Euroopan ulkopuolella ja Boracay on ollut mun salainen haave jo ikuisuuden. Tein reilu puoli vuotta sitten postauksen matkakohteista, joissa haluun ehdottomasti käydä ja tää kohde löytyi myös sieltä listasta!

Aasia, Oseania ja Afrikka on sellasia paikkoja, joita kohtaan oon älyttömän innostunut. Euroopan maat ei oo koskaan herättänyt mussa samanlaista fiilistä kuin nää alussa mainitut. Euroopan maiden näkeminen on mun kohdalla enemmän yleissivistyksen ja lähimaiden tuntemisen halua kuin kiinnostusta. Eksoottisemmat kohteet herättää mussa kuitenkin ääretöntä kiinnostusta ja haluaisin vaan tutkia näitten maitten luontoa, palmuja ja luonnonilmiöitä. Jalat alkaa vipattamaan, tekis mieli tanssia ja alan miettimään, minkälaisen seikkailun saan näissä maissa kokea. Ja koska Filippiinien pääkaupunki Manila ei riitä mulle, me lennetään siitä vielä eksoottisempaan paikkaan, nimittäin Boracaylle! Lähetään huhtikuun puolessavälissä ja en malta odottaa... Mäkin ajattelin, että keväällä on niin paljon tekemistä, etten voi lähteä reissuun, mutta priorisoinnilla kaikki onnistuu :-)

2 kommenttia:

  1. Oi vitsi kun kuulostaa niin ihanalta! Mullakin on järjetön matkakuume, ja tekisi kans lähteä jonnekin kauas lämpimään ja uuteen eksoottisten paikkaan. Jos vaan olisi rahaa vähän enemmän :D toivottavasti kuullaan sitten ihania matkakuulumisia! ( ja nähdään upeita kuvia ❤)

    http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos :-) Joo, matkustaminen ei oo koskaan pahasta!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)