sunnuntai 26. helmikuuta 2017

MITEN MENEE NYT

IMG_0204
IMG_0207
IMG_0213
IMG_0214
IMG_0224
IMG_0221
Oon nauttinut ihanista neljän päivän vapaista ja hetken on jo ollut sellainen fiilis, että voispa tähän tottua. Mutta mä ainakin ajattelen sen niin, että mitä paremmalta loma tuntuu, sitä enemmän on uurastanut töissä ja vapaa-ajalla, sillä eihän se lomailu muuten tuntuisi niin kivalta! Mun loma starttasi torstaina, jolloin mentiin mun pikkusiskon kanssa perinteiselle laskettelureissulle kahdestaan, joka on ollut perinteenä jo monta vuotta. Kuvattiin pieniä pätkiä rinteessä, mutta onneksi kameraan ei tallentunut se, kun yllytin pikkusiskoa mun kanssa hyppyriin ja loppujenlopuksi mä olin naama lumessa siellä... Kotimatkalla (onneksi ajoin yksin!) kävi kuitenkin vähän ikävämmin, sillä mä jouduin onnettomuuteen ja vietin kaks tuntia poliisiautossa sen seurauksena. Kaikki on kuitenkin täällä päässä kunnossa, mun auto lähti lunastukseen ja jouduin keskelle paperisotaa. Mulla ei ollut autossa kuin pakolliset vakuutukset, joten en saanut euroakaan vakuutuksesta tosta vanhasta autosta. Luojan kiitos on säästöjä, jotta voin ostaa uuden auton tilalle, eikä tarvii jättää menoja sen vuoksi välistä. Järkytyksestä toivuttuani äiti tuli viemään mut onnettomuuspaikalta kotiin, jonka jälkeen kärsin aikamoisista selkä- ja niskakivuista, mutta nekin on onneksi jo helpottaneet. Perjantaina fiilis oli jo sen verran parempi, että treffattiin tyttöjen kanssa Tiirikkalassa, jossa käytiin muutamilla. Ilta vähän venähti ja venyi viisituntiseksi, mut oli niin puhdistavaa puhua rakkaiden tyttöjen kanssa kaikki mielessä oleva läpi. Oon niin kiitollinen, että mulla on vieressä tyyppejä, jotka kuuntelee mun ongelmia ja jaksaa tsempata tulevaan. Eilen mä yritin kiriä koulujuttujen parissa, sillä sattuneista syistä mä olin vähän jäljessä niistä. Sain kirittyä pari päivää, joten urakka jatkuu vielä tänään. Nyt me ollaan leivottu laskiaispullia yhessä poikaystävän kanssa ja tehty arjen kivoja juttuja, kun on yhteinen vapaapäivä. Tästä on hyvä painaa ensi viikkona jokaisena päivänä duunissa, kun on saanut vähän ladattua akkuja! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)