lauantai 11. helmikuuta 2017

OSTOSPOSTAUS TALVELTA

IMG_9912
Harmaa neulemekko, jonka löysin sattumalta Mohitosta! Tää on niin täydellinen päällä, yksi mun lemppareista tällä hetkellä. Voi, kun jokainen neulemekko olisi tänkaltainen.

IMG_9915
Viininpunaisen tilasin netistä, mutta se osottautui tosi huonoksi neuleeksi, mutten voinut palauttaa sitä. Vaaleanpunainen neulemekko taas oli paljon odotettua lyhyempi, mutta kyllä se paremman puutteessa menee!

IMG_9922
Viininpunainen ja musta neulemekko on ihan perusmekkoja, jollaisia tarvii aina. Nää on niin helppo heittää päälle, kun ei keksi mitään erikoisempaa. Erityisesti tää ensimmäinen on niin lämmin, ettei talvellakaan tuu kylmä. 

IMG_9928
Valkoinen neulemekko ei ihan pääse oikeuksiinsa, mutta se on päällä kivan löysä ja rento. Beige taas on ihan vartalonmyötäinen ja tää olikin mulla asukuvissa pari viikkoa sitten. 

IMG_9930
Jes, lisää väriä vaatekaappiin! Mun vaatekaapissa on niin ankeeta, että tarviin ehdottomasti oranssia, punaista, keltaista, lilaa lisää :-)

IMG_9936
Olin jo päättänyt, että kymmenen punaista mekkoa vaatekaapissa riittää mulle, mutta tän nähdessä en voinut tulla kotiin tyhjin käsin. 

IMG_9908
Tää oli pari kokoa liian iso, vaikka mittasin tarkkaan omat mittani kokotaulukon perusteella. Tää on kuitenkin sellanen superpaksu, joten menee hyvin talvella ja siksi päädyin pitämään sen. Tykkään tän väristä myös tosi paljon.

IMG_9933
T-paita? Mun vaatekaapissani? Mulla ei siis oo yhtäkään t-paitaa, sillä en tykkää niistä ollenkaan. Jotenkin koen, ettei ne oo kovin naisellisia, mutta jokin tässä paidassa sytytti! Osaan kuvitella tän tosi hyvin korkeavyötäröisen hameen kanssa.

IMG_9949
Pörröneule ja musta neule oli sellasia vaatekappaleita, joille tulee aina käyttöä, eikä mulla ollut aiemmin kumpaakaan. Se aukko on nyt paikattu!

IMG_9941
Mä oon ettinyt jo vuosia täydellistä vaaleanpunaista neuletta ja nyt se vihdoin löytyi! Mä en yleensä käy H&M:ssä ollenkaan, mut nyt menin tylsyyksissäni sinne ja törmäsin tähän. 

10 kommenttia:

  1. Oot löytäny kyllä super kivoja vaatteita!<3 ja toi t-paita on i-ha-na!!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana tuo harmaa pörröneule :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aluks se herätti mussa sekä ihastusta että kauhua, mut kyllä mä nykyään tykkään siitä :-)

      Poista
  3. Toi viininpunainen(?) t-paita on aivan ihana. Ehdottomasti se on naisellinen!! <3 Aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin, tunsin se päällä oloni ihan Sinkkuelämän Carrieksi! :-D

      Poista
  4. Siis voisin ottaa itselleni noi kaikki neulemekot, ihan täydellisiä!! Ois ollu kiva kun oisit kertonut mistä oot noita löytänyt :) Mohiton tuotteita ei taida saada Suomesta tai edes netistä? :/

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Mohiton tuotteita ei mun mielestä saa Suomesta, en tiedä saisiko netistä? Ja noita neulemekkoja on melkeen joka paikassa, mä oon ostanut nää kuvissa olevat Vero Modasta, BikBokista, Asokselta, Boohoolta (jota en kylläkään suosittele) ja Nellyltä!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)